דובר צה"ל

צה"ל הטיל כתר על הכפר ממנו יצא המחבל; פלסטינים התפרעו

כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "בנימין" בשיתוף שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במרחב הכפר כובר ממנו יצא המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ביישוב אדם. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות של פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה

בעקבות הפיגוע שאירע אמש ביישוב אדם בו נרצח יותם עובדיה הי"ד ונפצעו שני אזרחים נוספים, פעלו הלילה כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "בנימין" בשיתוף שב"כ ומג"ב במרחב הכפר כובר ממנו יצא המחבל.

במהלך הלילה נכנסו כוחות הביטחון לפעילות נרחבת בכפר, במסגרתה תחקרו את בני משפחת המחבל, והוחרמו היתרים של המשפחה. כמו כן, התבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו ונלקחו לתחקור ארבעה פלסטינים.

במסגרת הערכת המצב שהתקיימה אמש, מבצעים הכוחות כתר על הכפר ואף בוצעה חסימה של אחד הצירים המובילים לכפר. כמו כן, הוחלט כי כניסת פועלים מהכפר לעבודות ביישובים בגזרה לא תתאפשר במהלך היום.

במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים.

לאורך הלילה הושלמו הסריקות בישוב אדם. לנוכח האירוע כוחות צה"ל מתגברים את ההגנה על הישובים. דובר צה"ל עדכן כי כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ימים כלילות להגנת התושבים במרחב.

יותם עובדיה הי"ד, אב לשני ילדים, נרצח בפיגוע הדקירה באדם

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

על מה הם מיתפרעים לא די להם שהם תומכים ברצח יהודים הם עוד מיתפרעים, הם מקבלים ביטוח לאומי על חשבון האזרחים שאותם הם רוצחים, על מה יש להם להתלונן ולהתפרע? יש להם כאן במדינה תנאים טובים גן עדן עבודה בתים הם בונים איפה וכמה שבא להם. יש להם הכל בחינם. הראשים שלהם מעודדים אותם לטרור יש להם שישים ושבע מדינות ועוד מדינה עשירה דובאי שילכו לשמה ויעזבו את הארץ הקטנה שלנו אים הם היו בסוריה מיתנהגים ככה או במצריים או במדינה אחרת היו זורקים אותם לים מיזמן. הידיים של המדינה וצה"ל מיתנהגים מאד בעדינות ובנקודתיות יתרה כלפיי פורעים ערבים וההססנות הזו לא טובה ומסוכנת. צריך להפסיק להיות סובלנים כלפי הערבים אפס סובלנות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו