צילום: נתי שוחט/ פלאש 90

בתגובה לירי רקטה: צה"ל תקף שמונה יעדי טרור • צפו

על פי דובר צה"ל זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח הארץ, מיירט של כיפת ברזל שוגר לעברו. גורמים ביטחוניים טוענים כי היירוט של כיפת ברזל נכשל, והרקטה התפוצצה בשטח ישראל. חיל האוויר תקף בדרום רצועת עזה

עדכון אחרון 4:00

בסביבות השעה 23:00 בלילה הופעלה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול ומרחבים. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח הארץ, מיירט של כיפת ברזל שוגר לעברו.

בניגוד להועדת דובר צה"ל, באתר 'וואלה' דווח מפי גורמים ביטחוניים כי היירוט של כיפת ברזל נכשל, והרקטה התפוצצה בשטח ישראל. אין נפגעים ולא נגרם נזק מההתפוצצות. גורמי ביטחון עורכים סריקות אחר שרידי הרקטה.

בתגובה תקף הלילה צה"ל באמצעות מטוסי קרב שמונה יעדי טרור בשלושה מתחמים צבאיים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. היעדים שנתקפו הינם מתחם צבאי בצפון רצועת עזה, ומחנה אימונים ואתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה.

דובר צה"ל מדגיש כי "ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות על אזרחי ישראל. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל".

צפו בתקיפת צה"ל ברצועה

אתמול תקף כלי טיס של חיל האוויר עמדה של חמאס מול רפיח לאחר שזוהתה משם הפרחה של בלוני תבערה. במהלך היות צוותי כיבוי והצלה דיווחו כי השיגו שליטה על 8 שרפות שפרצו בגזרת העוטף כתוצאה מבלונים.

אירועים אלו הגיעו מגיעים על רקע החלטת שר הביטחון לחדש את אספקת הדלק שמגיע מקטר לרצועת עזה, זאת בהמשך להודעתו של ליברמן מיום ראשון על פתיחת המעברים כרם שלום וארז.

כזכור, לפני שבוע בלבד נורתה מהרצועה רקטה שפגע ישירות בבית בבאר שבע ובנס לא היו במקום הרוגים, כמה נפצעו קלות מחרדה וחבלות. בעקבות כך איימו בישראל לצאת למערכה כוללת ברצועה אך לבסוף הושגה רגיעה, שהתפוצצה הערב לקולות אזעקת צבע אדום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בינינו,
זה לא חמאס זו תקלה טכנית ששיגרה את הטילים.

נו …תג מחיר! רבש"ע לאן הגענו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו