נתניהו בתדרוך בצפון: "יש אפשרות שנצטרך לפעול בתוך לבנון" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם שגרירים זרים בגזרת הצפון סמוך לכוחות צה"ל הפועלים לחשיפת ונטרול המנהרות. "אנחנו שוללים מאויבינו את נשק המנהרות בשיטתיות ובנחישות. נפעל ככל שדרוש. מי שיתקוף אותנו - דמו בראשו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם שגרירים זרים בגזרת הצפון סמוך לכוחות צה"ל הפועלים לחשיפת ונטרול המנהרות. ראש הממשלה נתניהו עדכן את השגרירים בפרטי מבצע 'מגן צפוני' ובכוונות חיזבאללה לשימוש במנהרות נגד ישראל. רה״מ הדגיש כי מנהרות חיזבאללה הן ביטוי אחד מהתוקפנות האיראנית באזור.

רה"מ נתניהו ביקש מהשגרירים לגנות את הפרת הריבונות הישראלית ולהצטרף לדרישה להטלת סנקציות מוגברות על חיזבאללה.

השגרירים קיבלו סקירה מפי אלוף פיקוד הצפון יואל סטריק וראש אג״ת אמיר אבולעפיה וסיירו באזור המנהרה שנחשפה.

עוד בנושא
חוששים מתקיפה? דיווח: חיזבאללה החל לשנע טילים לדרום סוריה
"החפרפרת": האם ישראל הצליחה לשתול מרגל בצמרת ארגון חיזבאללה?
"חיזבאללה לא קלט כמה אנחנו מכירים את פרויקט המנהרות שלו – הוא יופתע"
שני צדדים למנהרה: העימותים וחילוקי הדעות סביב 'מגן צפוני'
עין מלבנון צופיה: חיזבאללה מפרסם תיעוד מהפעילות של צה"ל
וידאו ותמונות: סיכום היום הראשון של מבצע 'מגן צפוני'

"יש אפשרות סבירה שנצטרך לפעול בלבנון וזו לגיטימציה לפעולות נוספות. אני מפעיל כוח בתבונה ובאחריות", אמר נתניהו. לדבריו, "אנחנו שוללים מהאויבים שלנו את נשק המנהרות בשיטתיות ובנחישות, אנחנו עושים זאת גם לחמאס, גם לחיזבאללה, ואנחנו נפעל ככל שדרוש. מי שיתקוף אותנו – דמו בראשו. חיזבאללה יודע את זה וגם חמאס יודע את זה"

עוד מדברי נתניהו: "אמרתי לשגרירים שהם צריכים לגנות את התוקפנות הזו של איראן, של חיזבאללה ושל חמאס, באופן חד משמעי, וכמובן גם להעצים את הסנקציות נגד הגורמים הללו. הפעולה הזו היא בתחילתה, אבל בסופה נשק המנהרות, שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה – כבר לא יהיה קיים ולא יהיה אפקטיבי".

"הציפייה של ישראל זה גינוי חד-משמעי של חיזבאללה, הטלת סנקציות נוספות על חיזבאללה, גינוי ודרישה מממשלת לבנון להפסיק את מתן האשראי שהיא נותנת לשימוש בשטחה להתקפות האלה על ישראל. כל זה יעלה בכינוס הקרוב של מועצת הביטחון לדרישתה של ישראל. זה צעד מדיני ודיפלומטי חשוב, שמשלים את המאמץ המבצעי ההנדסי שלנו לשלול מחיזבאללה ומאיראן את נשק המנהרות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"לא יהיה כלום כי אין כלום"
מוכר? לא?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו