צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

נתניהו הודיע לנשיא: מחזיר את המנדט להרכבת הממשלה • צפו

יומיים לפני המועד הרשמי: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הערב (שני) לבית הנשיא כי יחזיר את מנדט הרכבת הממשלה. הנשיא הודיע כי יעביר את המנדט לגנץ, ומעתה יעמדו 3 ימים לרשות ראשי הסיעות להביע את עמדתם בנידון, אם ירצו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הערב (שני) לבית הנשיא כי יחזיר את מנדט הרכבת הממשלה. הנשיא הודיע כי יעביר את המנדט לגנץ, ומעתה יעמדו 3 ימים לרשות ראשי הסיעות להביע את עמדתם בנידון, אם ירצו. 28 ימים יעמדו לגנץ, לנסות להצליח היכן שנתניהו נכשל.

בסרטון שפרסם נתניהו אמר: "לפני זמן קצר הודעתי לנשיא המדינה שאני מחזיר לידיו את המנדט להרכבת הממשלה. מאז שקיבלתי את המנדט פעלתי ללא הרף, גם בגלוי וגם בסתר, כדי להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהעם רוצה. זה גם מה שישראל צריכה, אל מול האתגרים הביטחוניים שהולכים וגדלים מדי יום מדי שעה".

"במהלך השבועות האחרונים עשיתי כל מאמץ כדי להביא את בני גנץ לשולחן המו"מ, כל מאמץ כדי להקים ממשלה לאומית רחבה, כל מאמץ כדי למנוע בחירות נוספות. לצערי, פעם אחר פעם הוא פשוט סירב. תחילה סירב למתווה הנשיא, אחר כך סירב להיפגש איתי, אחר כך סירב לשלוח את צוות המו"מ שלו ולבסוף הוא סירב לדון במתווה הפשרה שהצעתי. הוא לא נתן לזה אפילו חמש דקות, שום דיון רציני, פשוט נתן תשובה אוטומטית שלילית. הוא התמיד בסירובו גם אחרי שקודם לכן נעניתי לבקשתו להיפגש עם הרמטכ"ל שהציג בפניו את מכלול האיומים והאתגרים שמדינת ישראל ניצבת מולם".

"לצערי, הסרבנות של גנץ מעידה על דבר אחד. בני גנץ נותר שבוי בידיהם של ליברמן ולפיד. לפיד שרוצה במפלתו וליברמן שמונע משיקולים זרים שנוגעים לענייניו האישיים. גנץ לפיד וליברמן רק מדברים על אחדות. בפועל הם עושים את ההיפך הגמור. הם מעודדים פילוג וחרמות. הם פוסלים את חובשי הכיפות, ואת מי הם לא פוסלים? את חברי הרשימה הערבית המשותפת. הם מתואמים איתם כל הדרך לממשלת מיעוט של השמאל".

"אני רוצה שתבינו, ממשלת המיעוט תקום בתמיכתם של חברי הרשימה המשותפת, אלה שמאדירים את הטרור, אלה ששוללים את עצם קיומה של מדינת ישראל. המפלגות הערביות כבר המליצו על גנץ בפני הנשיא, בדיוק כפי שהתרעתי לפני הבחירות. ועכשיו, רק לאחרונה, הם החרימו את השבעת הכנסת וסירבו להצהיר אמונים למדינת ישראל. איך תוכל ממשלת המיעוט של גנץ שנשענת על מפלגות אלה, איך היא תוכל להילחם בטרור, בחמאס, בחיזבאללה, באיראן? התשובה פשוטה, היא לא תוכל".

"אם גנץ יתפתה להקים ממשלה מסוכנת כזאת, אעמוד בראש האופוזיציה ואפעל יחד עם חברי להחליפה במהירות. אבל עדיין לא מאוחר, אם גנץ יתעשת, אם הוא ישתחרר מהלפיתה של לפיד וליברמן, אם הוא יזנח את רעיון ממשלת המיעוט, נוכל להקים יחד את הממשלה שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה בעת הזאת, ממשלת אחדות לאומית רחבה, של כל אלה המאמינים במדינת ישראל כמדינה יהודית, כמדינה דמוקרטית. זה היה הפיתרון וזה נשאר הפיתרון".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו נראה את חברי הכנסת החרדים מתפתלים ומסתבכים עד שימצאו מגלצ'ה נוחה לרדת מהעץ ולחבור לגנץ/לפיד

מדוע נשמט ביתר עילית. הקפות שניות בישיבה הגדולה ביתר עילית בראשות ראש הישיבה הגאון הרב חיים אקרמן שליט"א יתקיים כמידי שנה בביה"כ מתמידים רחוב רבי יוחנן בן זכאי עם תזמורתו של אריק דביר.

צודק

סרטון בחירות 2020.
?

נו משיח תתגלה מחכים לך רוצים רק אותך.
משיח עכשיו

מאוד התאכזבתי, זה הנייעס, לא היו תקיפות בסוריה בגבול עריאק משהוא יותר עפעס מה

אולה ביבי אחלה ביבי אין על ביבי. ביבי מתים עליך העם איתך

הכול בגלל השמולנים

דיבורים כמו חול

פעם ראשונה שאני רואה את נתניהו עם עניבה שחורה וחליפה שחורה… וד"ל

רק תדמיינו מה שרה עושה עכשיו לנתניהו…….

עכשיו נראה אם נתניהו ישמור אמונים למפלגות החרדיות,שתמכו בו כל הזמן! או שיעדיף להפנות להן עורף, העיקר להיות בממשלה!
מקווה שיהיה הוגן וראוי לאמון שנתנו בו!

אני אומר שגנץ יקים ממשלה עם תמיכה של הערבים מבחוץ

אל תדאגו לביבי. בינתיים הכל הולך לפי התכנית שלו. הוא רוצה שהאשמה של בחירות חוזרות תיפול על גנץ. הוא לא באמת רוצה ממשלת אחדות שבה הוא יצטרך לשבת ברוטציה עם גנץ. הוא רוצה בחירות חוזרות.

שקרניהו רק רוצה בחירות לא כי הוא בטוח מנצח אלא שלא אכפת לו לגרור את המדינה לכאוס העיקר להיות עוד יום על הכסא

האמת היא שביבי ניסה כל הזמן להקים ממשלה עם גנץ שסרב בכל פעם לכל ההצעות

היכולת של ביבי לשלוט בכל מה שמסביבו ולהתאים את כל התאפורה בהאתם לכך פשוט מדהימה
החל מהעניבה השחורה כל המעומם מעט החליפה הפחות שגריתית והמפה מאחור פשוט מדהים איך בשפת גוף פשוט מושלמת ובתאפורה מדויקת הוא מצליח לסחוף אחריו חצי מדינה

למגיב היהודי
זה שחצי מדינה הולכת אחרי הגימיקים של נתניהו זה צפוי וכך זה אמור להיות , אבל זה שעובדי ה' המסולאים מפז נלכדים ברשת הזאת ומלאי הערצה ליהודי שרחוק מאוד משמירת המצוות זה ממש רע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו