צילום: פלאש 90

כחול לבן תתפצל? בכירים במפלגה: "נאום גנץ אמש היה מסר חד ללפיד"

בין השורות בבית הנשיא שלח יו"ר כחול לבן מסר לשותפו: "מי שיגרור את ישראל לבחירות שלישיות יוקע מהמערכת - אם אצטרך אקבל החלטות קשות". בכירים בכחול לבן טוענים: "הדברים לא כוונו לנתניהו אלא ללפיד - לבני נמאס מהאגו שלו"


הנאום של גנץ אמש. צילום: לע"מ

ח"כ בני גנץ, יו"ר כחול לבן, הבטיח אתמול (רביעי) בנאומו בבית הנשיא להיות ראש הממשלה של כל המגזרים – הערבים, הדרוזים, החרדים, הציונות הדתית, דיבר על האתגרים הביטחוניים העומדים לפתחה של המדינה, והזכיר את השאיפה שלו לשים את "ישראל לפני הכל". אבל כמה משפטים משמעותיים ביותר בנאום קבלת המנדט היו מופנים דווקא אל שותפו להנהגה, יאיר לפיד. כך לפי דיווח ב'ישראל היום' המצטט בכירים בכחול לבן.

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר אמש כי, "מי שיגרור את ישראל לבחירות שלישיות, ייזרק מהמערכת הפוליטית. קיבלתי החלטות קשות בעבר, קיבלתי החלטות קשות השנה. אם אצטרך, אקבל גם החלטות קשות גם בימים הבאים. חבריי ואני ערוכים לכך. יהיה מקום לכל מי שהאינטרנס הלאומי עומד לנגד עיניו, יהיה בממשלה מקום לכולם. אינני מתכוון לבזבז זמן על ענייני אגו".

לפי אותם בכירים, בדברים אלו העביר גנץ מסר ברור ללפיד כי עליו להתייצב מאחוריו. "אולי נשמע לאנשים כי גנץ התכוון לנתניהו באומרו את אותם הדברים. אבל בפועל הוא התכוון ללפיד, ויאיר יודע את זה טוב מאוד", אמר אחד מבכירי כחול לבן.

בכיר אחר הבהיר כי, "לבני נמאס מהאגו של יאיר, הוא רוצה להקים ממשלה ולהיות ראש הממשלה. הוא מבין שלפיד מושך את כחול לבן למטה בכל מה שקשור להקמת ממשלת אחדות. יש ללפיד אלרגיה מנתניהו ובכחול לבן רוצים לנהל מו"מ על הליכוד, ונכון לעכשיו נתניהו הוא העומד בראש ולכן חשוב להסתדר איתו".

לדבריו, "זוהי ההזדמנות של כחול לבן להחליף את השלטון, ואם לפיד לא יבין זאת ולא יוותר על האגו, הוא ייזרק החוצה. אי אפשר יהיה להתקדם פה. בני מבין שלפיד והאגו שלו יכולים להוביל את ישראל לבחירות שלישיות ולכך שההזדמנות שיש כעת לכחול לבן לא תתפספס בגלל לפיד, לכן חשוב לו שיבין את המסר, יתיישר ויתייצב מאחוריו".

בכחול לבן הכחישו את הדברים ומסרו כי מדובר ב"עוד שקר שלא היה ולא נברא. גנץ ולפיד מאוחדים ומתואמים והגיעו לרגע הזה יחד בניגוד לכל התחזיות וההספדים. יו"ר כחול לבן דיבר בקולו, קרא להקמת ממשלת אחדות ליברלית ורחבה בראשות כחול לבן, וחזר על מחויבות המפלגה לשינוי במדינת ישראל. אנו מציעים להקשיב ולצטט את דבריו, ולא גורמים עלומים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לדעתי אין כ"כ ברירות במפלגת באלאגנץ .היום אומרים כך ומחר אומרים כך וכו'
ככה שעדיף לחכות ולראות בלי ספקולציות ורעיונות.

הוא עושה את התנועות של נתניהו בנאום. חחח

גנץ ביקשת שאהיה יועצת אם אצליח ולו במעט להניא אותך מהתחברות של הרשימה המשותפת למען עמי ומולדתי אז בשמחה תבקש את המייל שלי מחדשות jdn הם ימסרו את המייל שעידכנתי בתגובות בתוך כתובת המייל משובץ הנייד שלי

נדמה כי הראש שלנו כבר רגיל לבד כשקוראים כזו כותרת לומר לעצמנו בכחול לבן מכחישים הכל.
דבר לא השתנה ואם אכן היה שינוי למה בני גנץ חיכה עד עכשיו.

רק.לא כחול.לבן.צבועים.ושקרנים.+גזענים.שונה.יהודים

חלומות נעימים

בני גנץ: קיבלתי החלטות קשות בעבר…
נו נו.. איזה החלטות??

גנץ מנסה להקים ממשלה ליברלית חילונית רחבה יחד עם החרידים וערבים

ואז גם תבני למה זה חסוי ואי אפשר להדליף.

גנץ זה רק דיבורים . ללא נתנייהו אין לו מושג אין להתחיל או מה לעשות . לא כושר דיבור . לא הנהיגות . לא רצינות . ולא הבנה . רק גאוותנות . יהירות . וכישלונות

חבר'ה, תעשו ותגידו מה שאתם רוצים, האיש למד לדבר כמו שצריך

נתניהו
היצר הכי הרבה לנו
שיבא רענון
מי אמר שהוא יביא גאולה
תפסיקו להפחיד

תבינו דבר אחד, כל הנושא פה זה להפיל ממשלת ימין והנקודה הפנימית והמרכזית פה זה נגד השם ותורתו כך שגם אם נתניהו הוא לא הדמות שאמורה להיות הסמל שלנו אבל כרגע אנחנו צריכים ללכת איתו ולא לתת יד לשמאל החילוני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו