מהרקטה ליד גן יבנה ועד השריפה בשדרות • עשרת הסרטונים הנצפים

כמידי שבוע, JDN שמח להגיש את רשימת עשרת הסרטונים האהובים עליכם - גולשינו הנכבדים. אז מה היה לנו השבוע? הרבה מאוד דרמה בדרום, תיעוד מרגש של מרן שר התורה, תרגיל מיוחד של חיל האוויר, וגם קצת מוזיקה • כל מה שאהבתם בכתבה אחת

שבוע רצוף אירועים ביטחוניים נפתח בלילה שבין שני לשלישי, עם חיסולו של בכיר ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, שפתח בתגובה בירי בלתי פוסק לעבר ישראל. תיעוד דרמטי ממצלמות האבטחה של נתיבי ישראל, מגלה כיצד זה נקרה כשרקטה פוגעת בכביש באזור גן יבנה. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

לכתבה המלאה

יום לפני זה, כשהכל עוד היה נראה רגוע, פרסמנו תיעוד מיוחד משיחה קצרה בין מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א לראש ישיבת פונבי'ז הגאון רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א: "אני מקנא בשר התורה שכל הזמן לומד", אמר ראש הישיבה, מרן שר התורה השיב: "מה הוא רוצה שאני אחטוב עצים?"

לכתבה המלאה

חזרה לעניינים הביטחוניים, שעות אחרי חיסולו הדרמטי של בהאא' אבו-אלעטא, התייצב ראש הממשלה יחד עם הרמטכ"ל וראש השב"כ שעדכנו על הפעולה. "הכוכבים הסתדרו", אמר ראש השב"כ נדב ארגמן, שהשתתפותו בהצהרה לתקשורת הינה חריגה ביותר.

לכתבה המלאה

במקביל לתקיפות בעזה, בחיל האוויר קיימו תרגיל בסדר גדול משמעותי בהשתתפות חמישה מדינות. "תרגיל "BLUE FLAG" הינו התרגיל הבינלאומי המתקדם ביותר שנערך בישראל", אמרו בצה"ל. בכל מקרה, התיעוד שפורסם מדהים, גם התמונות.

לכתבה המלאה והתמונות

בעיצומו של סבב הלחימה, אלי ווייס לקח אותנו לפסק זמן מוזיקלי במחרוזת ריקודים לייב.

לכתבה המלאה

ושוב חזרה לדרום, במהלך סבב הלחימה ירדו ראש הממשלה ושר הביטחון הטרי לזירת האש, קיימו הערכת מצב ומסרו הצהרות לתקשורת.

לכתבה המלאה

במהלך סבב הלחימה פרסמו במד"א סרטון קצר משיירת האמבולנסים שמתרוצצים ברחבי הדרום, הוא הגיע למקום השביעי במצעד.

לכתבה המלאה

בדרך לדרום, פרסם שר הביטחון נפתלי בנט קריאה למדינות העולם ש"חייבות להתייצב יחד כנגד הטרור האיסלאמי הקיצוני".

לכתבה המלאה

שעות קודם לכן, בפתח ישיבת ממשלה מיוחדת, עדכן ראש הממשלה כי "המסר מתחיל להיקלט אצל הג'יהאד, זה עוד יכול לקחת זמן"

לכתבה המלאה

ואנחנו מסיימים גם עם הדרום, שם ברוך ה' לא היו נפגעים משמעותיים, אך נזקים רבים נגרמו, כמו במפעל בשדרות שדלק במשך שעות רבות – כך זה נראה.

לכתבה המלאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו