האבל, האלימות, הסערה והאפליה • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: הלווית הראשון לציון, האלימות המשטרתית, הצהרות נתניהו וגנץ, ברכת הכהנים בכותל, המסר האחרון של האדמו"ר מנובומינסק והשיעור של מרן הגר"ג אדלשטיין • אל תפספסו

במקום הראשון: העולם היהודי התכסה השבוע, בעיצומם של ימי החג, באבל כבר על פטירתו בטרם עת של זקן הראשונים לציון מרן הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצוק"ל, הרב הראשי הספרדי לשעבר, שהלך הלילה לבית עולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה. אלפים השתתפו במסע הלווייתו בשידור חי כאן ב'חדשות JDN'.

לכתבה המלאה

במקום השני: התיעוד המקומם שחשפנו ב'חדשות JDN' ממעצרו הברוטלי והאלים של בחור חרדי תושב ירושלים בן 37, בעל מוגבלות נפשית, שנעצר באלימות משטרתית, למרות זעקותיו, וכן צעקות השכנים המכירים אותו כי הוא פגוע נפש. באחד התיעודים נראה שוטר מרים את נשקו.

לכתבה המלאה

במקום השלישי: סערה רבתית התרחשה בערב החג כששוטרים "פשטו" על בית משפחת דיקמן בבני ברק שם התפללו בשירה וזמרה האחים יואלי ורולי דיקמן כשהם מעבירים זאת בשידור חי להמוני צופים. בהמשך התברר כי הרקע הוא תלונות השכנים על ראש בלתי סביר.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי: צלם האתר 'ווינט' משה מזרחי הוכיח כי השוטרים במחסומים בירושלים מתנהלים בהתאם ללבושו של האזרח ולא בהתאם לעבודתו או שכונת מגוריו. מזרחי יצא לסיור ברכבו ברחבי ירושלים, בחלק מהמזמן בלבוש חילוני ובחלק מהמזמן בלבוש חרדי כולל חליפה וכובע, כשבלבוש החילוני נותנים לו לעבור מיד בהצגת תעודת העיתונאי שברשותו, לעומת כשהוא לבוש כחרדי, אז עוכב פעם אחר פעם בבקשות שונות.

לכתבה המלאה

במקום החמישי: איך לא? ההצהרה של ראש הממשלה נתניהו. הפעם היה זה על ההחלטה להטיל סגר בימים שביעי של פסח, ועדכון כולל לאזרחי ישראל על המצב.

לכתבה המלאה

במקום השישי: באותו ערב, כחצי שעה לאחר מכן, נשא יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הצהרה פוליטית על רקע המבוי הסתום במשא ומתן הפוליטי, הנמשל גם בשעה זו.

לכתבה המלאה

במקום השביעי: מאות אלפי צפיות בשידור חי של מעמד ברכת הכהנים המסורתי בחול המועד פסח, שהתקיים הבוקר ברחבת הכותל המערבי במתכונת מצומצמת של מניין כהנים

לכתבה המלאה

במקום השמיני: במוצאי שבת החליטו מספר תושבים בעיר ביתר עילית להנעים את זמנם של הילדים והמבוגרים בהצגה איכותית של השחקן עופר הלוי שהוקרנה על קיר בעיר ביתר

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: נשיא מועצת גדולי התורה בארה"ב ויו"ר אגודת ישראל באמריקה האדמו"ר מנובומינסק זכר צדיק וקדוש לברכה הותיר לפני פטירתו מסר נוקב וחודר על מגיפת הקורונה. לבקשת רבים הבאנו את הדברים עם תרגום לעברית.

לכתבה המלאה

במקום העשירי: בצל נגיף הקורונה ובשל חוסר הוודאות לגבי פתיחת היכלי הישיבות ומוסדות התורה בתחילת 'זמן קיץ' מסר הערב מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א שיחה מיוחדת במעונו עם הנחיות ברורות לגבי תחילת הלימודים.

לכתבה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין הנאה לראות את הסרטונים שזה נתקע כל שניה ועד שזה. עולה

SDBGHD

למה זה לא עולהההה??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו