Yonatan Sindel/Flash90

אדלשטיין: "הגיעו לי מים עד נפש בשנאה לחרדים – זו אנטישמיות לשמה" • צפו

שר הבריאות יוצא להגנת עולם התורה: "אחרי התלבטויות רבות וחודשיים של דיונים אני פותח אפשרות לאותם מוסדות, עם תלמידים מחוץ לארץ ואפשרות ומקום לבידוד, להביא סטודנטים ואברכים. פתחתי את העיתון וראיתי כותרות ענקיות על 17 אלף אברכים והצלחה לדרעי וליצמן"

שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב למתקפה האנטי חרדית נגד הכוונה לאשר הגעה של אלפי תלמידי ישיבות וסטודנטים מחו"ל ואמר כי "הגיעו לי מים עד נפש בשנאה לחרדים. אחרי התלבטויות רבות וחודשיים של דיונים עם רשות ההגירה אני פותח אפשרות לאותם מוסדות, עם תלמידים מחוץ לארץ ואפשרות ומקום לבידוד, להביא סטודנטים, צעירים, תיכוניסטים ואברכים בישיבות, הם יהיו בבידוד של שבועיים".

"פתחתי את העיתון וראיתי כותרות ענקיות על 17 אלף אברכים והצלחה לדרעי וליצמן. נמאס לי מזה, זו אנטישמיות לשמה. אנשים שכותבים את זה יודעים טוב יותר ממך וממני מה באמת קורה. זה מריח כמו 'היהודים האלה מפיצים מחלות', אין לי שום הסבר אחר", אמר אדלשטיין בראיון חריף לתוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ 12'.

הממונה על המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו, אמר הבוקר בריאיון ל'רשת ב" כי יישקל גירוש של תלמידים זרים שלא עמדו בתנאי הבידוד, זאת בתגובה להחלטת הממשלה לאשר כניסת 16 אלף סטודנטים ובחורי ישיבות לישראל. "אני אומר לראשי המוסדות – בין אם זה ישיבות או אוניברסיטאות – כל אחד שמגיע ואמור להיות בקפסולה ולא ישמור על הקפסולה – נצטרך לנקוט בצעדים כלפי המוסד ואולי כלפי אותו אחד". גמזו אמר כי "זאת החלטה שהתקבלה לפני שהתמנתי, אבל היא התקבלה על כל ההשכלה הגבוהה, והם יהיו בבידוד".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו