Hadas Parush/Flash90

הח"כ פנה וסגן השר פעל: משרד החינוך יימנע המלצה על חומרים מיסיונרים • צפו

סגן שר החינוך במליאת הכנסת: "אין מקום להפנות לאתרים פוגעניים, וגם הודעתי על כך, שגם אם ההפניה נעשית לתוכן נקודתי שאינו בעייתי לכשעצמו, מכיוון שכל מטרת האתר הוא למשוך אנשים לתכנים נוספים מיסיונרים בנושא הנצרות. הבהרתי זאת אתמול לאנשי המקצוע במשרד וכולנו מצפים שיפעלו בעניין"

סגן שר החינוך מאיר פרוש הודיע אתמול במליאת הכנסת כי המשרד פועל לתקן את המצב בו הייתה המלצה לאנשי חינוך להשתמש בחומרים הקשורים לארגוני מיסיון: "במקביל לאתר הרשמי של משרד החינוך בו יש תכנים מומלצים למורים כדי להנגיש את הלימודים לתלמידים, ישנו גם פורטל פדגוגי, בו חומרים שהפיקוח עליהם היה נמוך יותר ושם הופיעו הסרטונים הפוגעניים, גם של 'היהודים באים' המנסה לבזות את סיפורי התנ"ך".

"לאחר הפניה של ח"כ בוסו לשר החינוך ופניית ארגון יד לאחים שעוסק בנושא זה, המשרד הסיר את הסרטים הבעייתיים. אתמול נודע לי, שעל אף שהסרטונים הפוגעניים הוסרו עדיין נשארו באתר קישורים שמפנים לאתרים חיצוניים בהם "החברה לכתבי הקודש", שאני מבין מארגון יד לאחים וממכתבו של ח"כ בוסו שהינם אתרים מסיונריים, המטיפים לנצרות".

עוד הצהיר פרוש כי "דעתי שאין מקום להפנות לאתרים פוגעניים, וגם הודעתי על כך, שגם אם ההפניה נעשית לתוכן נקודתי שאינו בעייתי לכשעצמו, מכיוון שכל מטרת האתר הוא למשוך אנשים לתכנים נוספים מיסיונרים בנושא הנצרות. הבהרתי זאת אתמול לאנשי המקצוע במשרד וכולנו מצפים שיפעלו בעניין". 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו