צילום: הקרן למורשת הכותל

גנץ חשף: "אני לא מתעסק בשבת בדברים לא ביטחוניים" • צפו

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון חשף כי הוא מקפיד לא לעסוק בנושאים פוליטיים בשבת. במהלך ראיון השיב לשאלה בנושאיים ביטחוניים ואמר כי "אני עוסק בהם 24/7, זה הדבר היחיד שאני עוסק בו בשבת, בניגוד לשאר הדברים שבהם אני לא עוסק בשבת"


צילום מתוך ראיון לפגוש את העיתונות בערוץ 12

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ חשף כי הוא מקפיד לא לעסוק בנושאים פוליטיים בשבת קודש. במהלך ראיון ב'חדשות 12' השיב לשאלה בנושאיים ביטחוניים ואמר כי "אני עוסק בהם 24/7, זה הדבר היחיד שאני עוסק בו בשבת, בניגוד לשאר הדברים שבהם אני לא עוסק בשבת".

למרות שבמהלך מערכות הבחירות חילל גנץ שבת בפרהסיה מספר פעמים רח"ל, מאז כניסתו לתפקיד הממלכתי של ראש הממשלה החליפי הוא מקפיד להימנע מפעילות פומבית בשבת. לאחרונה התייחס רק במוצאי שבת לאירועים שונים שהתרחשו במהלך שבת, הן פוליטיים והן ביטחוניים, בזמן שאחרים במערכת הפוליטית בחרו לפרסם הודעות בשבת.

אך למרות שככל הנראה למרבה הצער אינו שומר שבת בביתו, גנץ מצהיר בראיון כי כחלק מתפקידו כראש הממשלה החליפי ויו"ר מפלגת כחול לבן אינו עוסק בשבת בנושאים שאינם ביטחוניים הקשורים לתפקידים אלו, בהם נושאים ממשלתיים ופוליטיים.

גנץ ידוע כשומר מסורת וקרוב לדת, בצעירותו למד בבית הספר הממלכתי-דתי שפיר ובפנימייה הצבאית שעל יד ישיבת אור עציון. גנץ נצפה מתפלל בכותל המערבי בזמנים משמעותיים, בין היתר מיהר לשריד בית מקדשנו מיד לאחר כניסתו לתפקיד שר הביטחון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אגרויס'ע צדיק……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו