Hadas Parush/Flash90

"איפה יוסלה": ח"כ אזולאי הקדיש את נאומו לסערת יוסלה פליישמן • צפו

"יש כאלו שבונים ויש כאלו שהורסים, בזמן שמשטרת ישראל ממשיכים והורסים - בזמן שקבוצה אחת מתנהגת באטימות מוחלטת והעדר חמלה יש בצד השני קבוצה שבונה – אנשים שפתחו את ליבם לעזור - ישראל בך התפאר אנשים עם לב גדול"

ח"כ ינון אזולאי הקדיש הערב את נאומו בכנסת לסערת יוסלה פליישמן ולמלאכים שפגש: "בשבוע שעבר בין רביעי לחמישי כולנו הזדעזענו מהמקרה של יוסף פליישמן. אדם מבוגר שגררו אותו ממיטתו באמצע הלילה לתחנת המשטרה כשהוא יחף וללא בגדים מתאימים על גופו. הוא שוחרר לביתו בשעה חמש בבוקר בקור הירושלמי לאחר שבמשטרה הבינו שככל הנראה לא עצרו את הבן אדם הנכון".

"בנס הוא נמצא על ידי עוברי אורח כשהוא שרוע בשטח פתוח בגבעת המטוס. לדברי הרופאים סביר להניח שעוד מספר שעות הוא לא היה בין החיים. האיש סובל משלל מחלות. מבלי להתייחס לעצם המעצר, לשחרור של אדם במצבו בכזה קור מבלי לוודא שהוא מסוגל לשוב לביתו – אין הגדרה אחרת חוץ מרשלנות".

עוד אמר אזולי במליאת הכנסת, "השבוע זה התחיל מציוץ של העיתונאי אריאל אלחרר ובעקבות הציוץ התאספו אזרחים או יותר נכון מלאכים שהתנדבו בגופם ובממונם, נאספו כספים וציוד. ומעל הכל התנדבו מספר מלאכים שהגיעו לביתו של מר פליישמן שיפצו, ניקו, צבעו, דאגו למצרכים בסיסיים למחייתו והשמישו את הדירה כדי שזו תהיה ראויה למגורים".

"אני רוצה מעל במה זו להזכיר את שמותיהם של אותם מלאכים" אמר אזולאי, איילת כהן, ישראל פורוש, שמואל בוזלי, מוריה תשובה ואריאל אלחרר שריכזו וניהלו את כל המבצע המבורך הזה".

בסיום דבריו אמר, "יש כאלו שבונים ויש כאלו שהורסים, בזמן שמשטרת ישראל ממשיכים והורסים – בזמן שקבוצה אחת מתנהגת באטימות מוחלטת והעדר חמלה יש בצד השני קבוצה שבונה – אנשים שפתחו את ליבם לעזור – ישראל בך התפאר אנשים עם לב גדול. אלו הן מידותיהן של עם ישראל "רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture