בכיר חמאס מצדיק את השואה: "היהודים באירופה השתלטו על הכלכלה"

מחמוד א-זהאר תקף את מדינות המפרץ שאפשרו לקיים בשטחן אירועים לציון יום הזיכרון לשואה וגילה הבנה לרצח היהודים: "עמי אירופה שנאו את היהודים וגירשו אותם מאחר שהפיצו שחיתות באותן מדינות והשתלטו על כלכלתן", טען בכיר ארגון הטרור העזתי

בכיר בחמאס בעזה מגלה הבנה כלפי רצח היהודים בשואה ותוקף את מדינות המפרץ שאפשרו לקיים בשטחן אירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה בשבוע שעבר – כך חושף גל ברגר בכאן חדשות.

הבכיר, מחמוד א-זהאר אמר כי מנהיגי אותן מדינות במפרץ אינם מייצגים באופן אותנטי את עמיהם, ומדובר בבורות פוליטית ומדינית. לדבריו, "הבורים האלה" מקרב מדינות המפרץ אפשרו זאת כדי להשתמש בכך לאור ההתפתחויות בעולם.

"למה משטרי הציונות הערבית החדשה לא שואלים מדוע קרתה השואה? האם משום שמבצעי השואה היו פושעים או משום שהיהודים במדינות אירופה השתלטו על הכלכלה והפוליטיקה באותן מדינות ושעבדו את משאבי העמים האלה לטובתם?", אמר בכיר חמאס מחמוד א-זהאר בראיון לערוץ הטלוויזיה העיראקי, אל-איתיג'אה.

א-זהאר הוסיף כי "עמי אירופה שנאו את היהודים וגירשו אותם מאחר שהפיצו שחיתות באותן מדינות והשתלטו על כלכלתן, ומאחר שבעת מלחמות שיתפו פעולה עם אויבי אותם העמים".

עוד קבע כי "השואה לא הייתה אירוע יוצא דופן ולא נותרה מדינה אחת באירופה שלא גירשה את היהודים ממנה והרגה אותם, וזה קרה גם בתקופה שקדמה למלחמת העולם השנייה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דומה לקוף שתי טיפות

מה אפשר לצפות מפרא אדם??

אהבתי את התאור…

והערבים ניסו להשתלט על הכלכלה של עצמם ואף פעם לא הצליחו..

קוף ושיפנזה

קוף אחרי בן אדם

הוא אומר בדיוק את מה שדוברמן אומר, רק שבמקום 'חרדים' הוא אומר יהודים.
כנראה המתרגם שלו התבלבל…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture