מהומות בערי ישראל: ערבים ביצעו לינץ' ביהודי שנפצע אנושות; ערבי פצוע קשה

הפורעים הערבים ממשיכים להשתולל גם הלילה: בעיר עכו, מספר מחבלים ביצעו לינץ' ביהודי שנפצע באורח אנוש. בחיפה, ניסה ערבי לדרוס מפגינים יהודים • צעירים יהודים התארגנו הערב בבת ים, טבריה וחיפה ויצאו למסע נקמה • כתבה מתעדכנת

(עדכון אחרון: 3:42)

בהתארגנות מתואמת, הגיעו הלילה (רביעי) עשרות צעירים יהודים לבת ים, חיפה וטבריה והחלו לנקום בערבים אחרי לילות של פרעות אלימות בערים המעורבות. בסרטונים המופצים ברשת ניתן לראות את הצעירים מנפצים חלונות בעסקים השייכים לערבים.

משטרת ישראל עצרה עד כה 374 חשודים בהתפרעויות ברחבי הארץ, במהלכן נפצעו 36 שוטרים באורח קל(על פי גורמי רפואה). משטרת ישראל השיגה שליטה בכל המוקדים המרכזיים, אך עדין ישנם מספר אירועים בהם פועלים לוחמי מג"ב ושוטרים בכדי לפזר את המתפרעים.

בנוסף הותר לפרסום שמוקדם יותר הערב נעצרו שני חשודים תושבי לוד בשנות ה- 20 לחייהם בחשד לביצוע מספר אירועי ירי לעבר שוטרים בהפרות הסדר שהתקיימו אמש בלוד. החשודים נעצרו בדרכם ככל הנראה להפר את הסדר ביפו.

בניגוד לשתיקת מנהיגי הציבור הערבי שאף עודדו את המשך המהומות, גינויים נשמעו מכל מנהיגי הציבור היהודי – רבנים ולהבדיל פוליטיקאים. הראשון לציון הגר"י יוסף אמר: "אזרחי ישראל החפים מפשע מותקפים על ידי ארגוני טרור, הדם אמנם חם, הלב סוער, המראות קשים. אבל אסור לנו להיגרר לפרובוקציות ולפגיעה באדם או ברכוש. על פי תורת ישראל אין שום היתר לקחת את החוק לידיים ולפעול באלימות, יש להותיר את מלאכת השבת הסדר על כנו לידי משטרת ישראל שזהו תפקידה. עלינו להיות אור לגויים ולא חלילה להיפך".

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו: "האלימות הנוראה ברחובות ערי ישראל חייבת להיפסק. קראתי אתמול למנהיגי הציבור הערבי לפעול על מנת להרגיע את השטח, לעצור את האלימות וההשחתה, למנוע את התמונות האיומות של תקיפת יהודים ופגיעה בבתי כנסת. חבל מאד שאנו לא רואים את ההתגייסות שלהם להרגעת הרוחות".

"מאידך, הערב בבת ים אירע אירוע חריג של אלימות. אנו קוראים לציבור לציית לכוחות הביטחון ולא לקחת את החוק לידיים. בוודאי לא באלימות כלפי חפים מפשע. זו אינה דרכה של תורה". עוד אמר הרב, "אנו נמצאים בימים קשים מאד לעם ישראל והמשימה המוטלת עלינו בשעות קשות אלו היא לתת לכוחות הביטחון לפעול ולהתפלל לריבון העולמים להצלחת המערכה ולשלום עם ישראל".

גינויים וקריאה להפסקת האלימות נשמעו גם מכל קצוות הקשת הפוליטית. מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרת ישראל פועלים בשעה זו בעשרות מוקדי החיכוך ברחבי הארץ ומתמודדים עם התפרעויות אלימות. אנו מבקשים מהציבור להימנע מלהגיע למוקדים השונים. כוחות המשטרה פועלים כל העת להרגעת השטח ולפיזור המחאות האלימות. "זו עת למנהיגות כל הצדדים להרגיע את הרוחות ולא להיות חלק מההסתה שמלבה את האלימות", הוסיפו.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' גינה את האלימות של צעירים יהודים הערב: "אחיי היהודים. חדל. אנחנו לא כמוהם! אסור לנו להיגרר לאלימות הזו חלילה. הגנה עצמית מול טרור ופורעים כן, אלימות יזומה והרס רכוש בשום אופן לא".

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה להפגנות היהודים בלוד, בת ים, טבריה ועכו כי: "מי שאחראי לאירועים זו המשטרה שגילתה אוזלת יד בטיפול בטרור של התנועה האיסלאמית, והביאה את ההמונים לצאת לרחובות".

לדברי בן גביר: "עם ישראל יוצא להפגין לאחר שנוכח לדעת כי המשטרה הפקירה את תושבי לוד. כאשר הציבור חש בחוסר ביטחון ומערב פרוע הוא לוקח יוזמה ומרים את החוק מהרצפה. האחריות לאירועים הללו מוטלת אך ורק על מי שהפקיר את תושבי לוד היהודים".

בן גביר הוסיף: "אני דורש מהמשטרה להתחיל לעבוד ולפעול מול הטרור של התנועה האיסלאמית וחבורות הפורעים שמאיימים על חיי היהודים בלוד, שורפים בתי כנסת ותוקפים יהודים".

'חדשות JDN' בסיקור מיוחד מכל מוקדי החיכוך

לוד

בלוד נמשכות המהומות למרות שהעוצר נכנס לתוקף. צעיר יהודי נפגע מירי של ערבים בעיר לוד. חובשים מעניקים לו טיפול ראשוני. בנוסף, שני יהודים נדקרו בבטן על ידי מחבלים ערבים המתפרעים גם הלילה בעיר לוד. חובש בכיר במד"א דובלה שחור סיפר: "במקום היו הפרות סדר והמולה גדולה. ראינו גבר בן 30 בהכרה עם פציעה מדממת. העלנו אותו לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי. המון זועם רדף אחרי האמבולנס ויידה אבנים. כתוצאה מכך נופצו שמשות האמבולנס ונגרם נזק ובדרך נס לא נפגענו. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ שלנו שהמתינה בסמוך ופינתה אותו לבית חולים כשמצבו בינוני יציב".

סמוך לחצות התקבל דיווח על שני פצועי ירי בלוד – אחד באורח קשה ואחד באורח קל, שניהם פונו לבית החולים אסף הרופא. מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר על פצוע בן 23 מלוד הגיע לחדר הלם במלר"ד, דקור בפנים ובגב. מצבו בינוני.

לוד: ערבים הציתו ניידת משטרה • צילום: Yossi Aloni/Flash90

עכו

יהודי כבן 30 נפצע באורח אנוש בניסיון לינץ' בעכו כאשר הותקף במקלות ובאבנים. צוות מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. כוחות משטרה ולוחמי יס"מ פועלים כעת סמוך לכיכר אגד בעכו בעקבות התקהלות של עשרות מפגינים שהחלו ביידוי אבנים מאסיבי לעבר השוטרים. בתוך כך, מספר מפגינים תקפו אזרח במקלות ואבנים כאשר עפ"י גורמי רפואה האזרח נפצע באורח אנוש וכעת מבצעים בו פעולות החייאה

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת אלעד בן ג׳וליה שנפצע באורח אנוש בלינץ׳ בעכו, וכעת נמצא בניתוח חירום.

מדובר בערבים שהיכו יהודים בצורה קשה ואכזרית. חובש בכיר במד"א פיראס רייס סיפר: "היינו בסמוך לאזור כשראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש מדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות והנשמה ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

אתר 0404 מדווח כי אישה בת 65 הותקפה הערב על ידי ערבים בעכו שניסו לבצע לינץ' באישה ובנהג המונית שהסיע אותה. עדי ראייה במקום סיפרו ששוטרים ברחו מזירת האירוע. בן משפחה של האישה סיפר כי תקפו אותה כשהייתה בתוך מונית: "ניסו לפתוח להם את הדלתות של המונית. תקפו את המונית. הנהג חסר אונים ובוכה. אנחנו עם המשטרה על הקו ואף אחד לא מגיע. לא הגענו?".

צפו בתיעוד הלינץ' שביצעו הערבים בעיר עכו ביהודי:

בהמשך הלילה הודיעה המשטרה כי היא פתחה בחקירה בעקבות הצתת 4 כלי רכב בחניון הרכבת בעיר. "במסגרת ההתפרעויות הערב בעיר עכו, הוצתו 4 כלי רכב ונשרפו כליל. כוחות משטרה וכוחות כיבוי אש במקום", נמסר.


צילום: דוברות המשטרה

בת ים

בבת ים, נהג ערבי כבן 30 הוצא מרכבו על ידי מתפרעים יהודים שניפצו את שמשות רכבו ליד הטיילת, והוכה בניסיון לינץ', בין היתר באלות. הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב במצב קשה. במשטרה אמרו כי בלמו קומץ אנשים בעיר שהתכוונו להגיע ליפו ולהתעמת עם תושבי המקום, חלקם עם כלי תקיפה, לרבות סכין, פטיש, שרשרת ברזל וגז פלפל. בתיעודים מההפגנה בבת ים נראים עשרות צעירים קוראים "מוות לערבים" בטיילת בבת ים ומנפצים זכוכיות של עסקים בבעלות ערבית. ארבעה נעצרו.

טמרה

תושב משגב שעל רכבו היו מדבקות של נחמן מאומן נקלע בטעות לעיר טמרה. שם הותקף על ידי צעירים, תוך כדי גרימת נזקים לרכבו הפרטי. צוות רפואי שהבחין בנעשה גוננו עליו והא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב״ם. כוחות יס"מ הוזנקו למקום והשיבו את הסדר הציבורי. עד כה שוטרי מחוז צפון התמודדו עם עשרות ארועים של הפרות סדר ברחבי המחוז ונעצרו 84 חשודים בהתפרעויות.

באסם עוראבי, הפארמדיק שהציל את היהודי שנקלע ללינץ' בטמרה סיפר: "התחילו להרביץ לו עם מקלות ואבנים. היה לו ציוד גינון, דקרו אותו בצוואר עם מספריים. רצו להצית את האוטו שלו כשהוא בתוכו. הוצאנו אותו בדקה ה-90, עוד דקה או שתיים הוא היה מת".

אום אל פאחם

שוטר נפצע כתוצאה מירי חי באום אל פאחם: במהלך הפרות סדר באום אל פאחם נזרק בקבוק תבערה לעבר קבוצת שוטרים שעמדו בסמוך לתחנת המשטרה בעיר. במהלך הסריקות אחר משליך הבקבוק בוצע ירי לכיוון כוח השוטרים ולוחם מג"ב נפצע באורח בינוני. השוטר פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי העמק ופעילות השוטרים בעיר נמשכת.

טבריה

בעיר נערכה הפגנה של צעירים יהודים. ערבי שנקלע אליה נפצע באורח קל מאבן. שוטר שהגיע לסייע לו נפצע גם הוא באורח קל. ארבעה חשודים נעצרו.

חיפה

מדוברות המשטרה נמסר: כוח משטרה שפעל כנגד מתפרעים במושבה הגרמנית בחיפה הדף את המתפרעים. למקום נקלע רכב שהותקף על ידי ההמון. נהג הרכב נמלט מהמקום ובמהלך נסיעתו פגע באדם אשר נפצע באורח קל / בינוני. לאחר זמן קצר נעצר נהג הרכב כבן 20 ונלקח לחקירה.

בהמשך דיווחו כי בסריקות שערכו השוטרים בשכונת חליסה אחר משליכי בקבוק התבערה שגרם לשריפת ניידת המשטרה מוקדם יותר אותרו 2 בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה. הבקבוקים נתפסו ויועברו לבדיקת מעבדות משטרת ישראל למיצוי ראיות והמשך חקירה.

תיעוד מהעיר חיפה: נהג רכב ערבי מנסה לדרוס מפגינים יהודים:

ירושלים

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול עצרו 10 חשודים בהפרת הסדר וגרימת נזק סמוך לצומת שמעון הצדיק בירושלים. מאות מוחים שהגיעו למקום החלו בהפרת סדר וגרימת נזק למספר כלי רכב. הכוחות שנערכו במקום החלו בפעולות לפיזורם תוך מעצרם של החשודים והם מועברים לחקירה.

כוחות משטרה נוספים פועלים סמוך למחלף חמד בעקבות ניסיונות להפר את הסדר במקום על ידי עשרות אנשים. במהלך פעילות המשטרה נעצרו 4 חשודים לחקירה והמוחים עזבו את המקום. לאחר מכן הגיעו עשרות תושבי היישוב הסמוך והחלו מתעמתים עם השוטרים והבעירו צמיגים. הכוחות הגיבו באמצעים והדפו את המתפרעים חזרה אל תוך היישוב.

בהמשך הלילה דווח על צעיר ערבי שנדקר על ידי יהודים בשוק מחנה יהודה בעיר. ממד"א נמסר: בשעה 00:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע, ככה"נ במהלך קטטה ברחוב הערמונים במחנה יהודה ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 25 במצב קשה ויציב עם פציעה חודרת, בהכרה מלאה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות פציעתו הקשה של אדם ברחוב אגריפס בירושלים. בעקבות דיווח למוקד המשטרה, הגיעו שוטרים אל רחוב אגריפס שם אותר עובד כשהוא עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הוא פונה במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול בבית החולים".

• סרטונים אלו מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
29 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טוב מאד..
גאים בכם

אני גאה ביהודים האלו. רק כך הערבים מבינים!!
מי שאשם זו רק המשטרה והדרג המדיני. אילו היו מגנים על היהודים הצעירים היהודים לא היו נאלצים להעניש את הערבים.

הניצחון הגדול ביותר של אויב אלים הוא להפוך אותנו לאלימים כמוהו.
התורה מתרחקת מאלימות ומגנה אותה.
הנה אנחנו מגישים להם על מגש של כסף את צלם האלוקים שלנו

לא חכמה להזיק ולפגוע בעסק של ערבי תמים!
בוא נראה אותם גברים נלחמים בצעירים הערבים הישמעאלים שמבצעים את הפוגרומים המחרידים!!!

מצויןןןן כל הכבוד להם שהערבים יבינו שהם לא יקבלו הכנעה בתגובה לפרעות שלהם שימותו אמןןן כל הכבוד למפגינים היהודים אני מצטרפת אליכם מכאן

ב"ה נשארו פה אנשים עם גאווה יהודית

רק בכוח !!! זה מה שגוי מבין !!! כוח וכוח ועוד פעם כוח…………. להסתובב עם גז מדמיע או אפילו K300 קטן וכל מי שחשוד פשוט לרסס אותו.

ליעל ולמי שמכנה את עצמו "בצלאל סנט מוריץ" – יש פסוק שאומר : "ויגזול את החנית מידו" לעיתים יש לגזול את אומנות עשיו ולהשתמש בה כנגדו. לא ניתן לשואה לחזור פעם נוספת.

אני לא גאה בהתנהגות הזאת, אבל מה לעשות, התורה אומרת הבא להורגך השכם להורגו. והם באים להרוג. אז קדימה להשכים!

גאווה יהודית פירושו להמשיך להתנהג כמו יהודים. לא כמו פורעים ערבים.
מביך ומבייש שאנחנו נוהגים כמותם

לוחמי חירות ישראל!!!!!!!!!!!

כל הכבוד לתושבי יצהר הם לא אלימים אך אם יתקרבו ערבוטשים הם מפציצי אותם ככה צריך לפעול

לכל המתיפיפים שמעבירים ביקורת בטוח שהם לא גרים בלוד, הם מגיבים מהסלון הממוזג בירושלים, כל כך נוח

יעל…
את נוצריה?
כי בתנ"ך שלי יש הרבה אלימות נגד מי שזה מגיע לו.. ובצדק.

"לעולם לא עוד"

השופט החסר דעה, והמשטרה החלמאית שעצרו את היורה להגנה עצמית והמשיכו להחזיק אותו עוד במעצר, אחראים במידה רבה להסלמה הזו, העלה את הביטחון העצמי של הטרוריסטים הערבים שהיהודים שוב אדיוטים והכל פתוח לפניהם, ודיכא את המשטרה יותר, שאיש כבר לא בונה וסומך אליה, התוצאה מה שאנו רואים לפננו.

שאלה
ערבים בלוד היום ירו האם עצרו אותם?(בעצם הירי לא היה להגנה עצמית וכוון כלפי יהודים שכנראה החוק מאפשר זאת…)

תפסיקו עם התייפיפות הנפש!
ערבים מבינים שני דברים-כח ובעיטה לכיס
כשפוגעים לו בכיס הוא נהיה נחמד.שמגרדים לו את הפנים על הכביש הוא נהיה סופר נחמד.
אני אומר את זה כי אני ערבי בן דת משה

'הקם להורגך – השכם להורגו' – אי אפשר להתעלם מהלינץ שהפורעים- חיות הטרף הערבים עושים ליהודים שלנו!! הגיע הזמן שנרים ראש בגאווה ונחזיר להם במלוא הכוח והעוצמה כדי שלא יעיזו יותר לגעת בשערה אחת משערות ראשו של יהודי!!

במקביל לניסים הגדולים בעזה יש לשרש אחרי האיובים מבית שהם השופטים הטוטוליטריים רודנים בלתי נבחרי ציבור ואתם להקת אנשי התקשורת

יעל, התורה אומרת גם 'הבא להרגך השכם להרגו'. אנחנו יהודים. לא נוצרים שמגישים את הלחי השניה.
הניצחון האמתי של יהודי הוא להשמיד את אויביו. אם המשטרה לא עושה זאת, הרי זה חילול ה' שיהודי ימשיך להיות מושפל. חילול ה'! הבחורים האלו מקדשים שם שמים!
הם לא הפכו אותנו לכמוהם. אנחנו נבראנו כעם ש-'כרע רבץ כארי' שרובץ ומחכה לטרף, ומזנק עליו.
יהודים אינם עכברים ולא סמרטוטים.

מיכל, יש לך טעות. זו לא גאוה יהודית אלא שפלות נוצרית. צאו כבר מהגלות! שכחתם מיהם מתתיהו ובניו? שכחתם מיהו דוד המלך?
קדימה מרי נפש! 'הבא להרגך- השכם להרגו'!

יעל, מי שחפץ להגיש להם את צלם האלוקים שלו, צריך פשוט ליישם את דרכך- לתת להם לפרוע ללא הפרעה, עד שישחטו את כל עם ה'.
הניצחון הגדול שלהם הוא שיהודים לא יוצאים מהגלות, ונקברים בה.

הניצחון שלנו הוא קיום צו ה' שמורה להרוג את כל הקמים עלינו. המשטרע לא עושה זאת. השופט המנוול מפקיר את חיינו.
צאי מהדמיון של הגלות המצטדקת והמתייפייפת על חשבון חייך.

לכל המתייפייפים
כנראה לא עברתם על התנ"ך אפילו פעם אחת
אתם יודעים איך דוד המלך טיפל בפלשתים?
השכיב את שריהם וחשוביהם על הקרקע
וחרש אותם עם המוריגים זה ברזלים מחודדים שחורשים אתם את השדות עיין בספר מלכים ודברי הימים
וזה ו רחמנות ולא אכזרות
לאדם שמורה זכות הגנה עצמית נגד צמאי דם יהודי

מ.י.ו. יפה אמרת, אבל דוד המלך היה מלך עם הצבא שלו ונלחם בפלישתים, לא העם שלא היה מגויס לצבא. מה שמביא אותנו למצב הזה, זה המשטרה ובית המשפט שלא מטפלים בהם כפי שהם מבינים שזה מכות רצח, הם צריכים לעשות את זה לא האזרחים עצמם.

יעל. במצב מלחמה על הבית משתמשים בכל האמצעים מול האויב. אם המשטרה היתה מקבלת פקודה לעשות זאת כבר לפני 3 ימים לא היה צורך שהאזרחים היהודים יעשו זאת. הקם להורגך השכם להרגו. ויכו את העיר לפי חרב גברים נשים וטף. שאול נענש כשריחם על אגג. יעקב אבינו התכונן למלחמה אם יצטרך. מוכר לך? נכון, במלחמה כמו במלחמה יש רק מפסידים ולכן צריך להימנע מכך, אבל אם כבר נגררנו למלחמה אנחנו חייבים להילחם ומי שלא עושה זאת הוא זה שעובר על התורה.

אין בעיה מיכל. תחכי להם בבית. עד שיבואו להוציא אותך ממנו.

אלי אתה צודק. אבל אם הם לא עושים את המוטל עליהם אנחנו מצווים לעשות במקומם מכח הבא להרגך השכם להרגו.

יעל, מיכל, וכל השאר. רק שאלה. האם יעקב אבינו לא התכונן למלחמה למקרה הצורך? האם שמעון ולוי לא נכנסו בשכם? האם שאול לא נענש על שריחם על אגג ולא הרגו? האם לא כתוב הבא להרגך השכם להרגו? האם לא מצינו בכל התנ"ך בשעת מלחמה אמירות כמו "ויכו את כל העיר לפי חרב גברים נשים וטף"? נכון שצריך לתת לשלטונות לעשות את העבודה, אבל ברגע שהם לא עושים ומפקירים את חיינו האם נשב ונחכה שייכנסו אלינו לבתים?!

זה ממש שוויוני, 374 עצורים יהודים, ו-2 עצורים ערבים!!

עם כל זה, ובלי להפחית מחומרת הפרעות הערביות אין דרך ישראל להתפרע, כוחינו בפינו בתפילתנו וזעקתנו למרום!!!
וכל מי שכותב אחרת ומביא ראיות שאינן קשורות לענין, שיתבונן בדבריו ויבין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture