צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הפעילה סוכן סמוי שהביא למעצר סוחרי נשק לפעילות טרור • צפו

הותר לפרסום כי הופעל סוכן סמוי שהביא למעצרם של 17 עצורים החשודים בייצור, אחזקה, וסחר באמצעי לחימה. הפעילות נעשתה במטרה למנוע מכירת כלי נשק מסוג איירסופט שמוסבים בשטחי יהודה ושומרון ומוברחים לארץ כנשק חי ומשמשים על פי החשד לפעילות טרור ולפשיעה חמורה


צילום: דוברות המשטרה

היום (שלישי) הותר לפרסום כי במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י שבמסגרתה הופעל סוכן סמוי שהביא למעצרם של 17 עצורים החשודים בייצור, אחזקה, וסחר באמצעי לחימה.

במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך בתופעת האמל"ח הבלתי חוקי ובכלל זה ייצור והסבה של נשקי איירסופט לנשק חי, משטרת ישראל פועלת במישור הגלוי והסמוי לשם חשיפת גורמים הפוגעים בביטחון האזרחים תוך שילוב מגוון רחב של אמצעים טכנולוגים ויחידות משטרה מיוחדות וזאת, במטרה למנוע מכירת כלי נשק מסוג איירסופט שמוסבים בשטחי יהודה ושומרון ומוברחים לארץ כנשק חי ומשמשים על פי החשד לפעילות טרור ולפשיעה חמורה.

כאמור, הבוקר פשטו כוחות משטרה, יחידות מיוחדות של מג"ב ושל צה"ל , על בתי עסק ומגורים של החשודים שעל פי החשד עסקו בעבירות האמורות. במהלך החקירה שהובילה למעצרים של החשודים, הופעל סוכן משטרתי סמוי שחשף שרשרת ביצוע עבירות אמל"ח שהתחילה במכירת נשקי איירסופט בניגוד לחוק בסכומים של עשרות אלפי שקלים, העברתם לתחומי יהודה ושומרון למחרטות שעסקו בהסבת כלי הנשק לנשק חי והחדרתם לתחומי הארץ תמורת סכום של כ 40000 ₪ לשימוש של עבריינים בתחום הפח"ע והפלילי.

הסוכן, שפעל בזירה מורכבת רכש את אמונם של החשודים וקנה במספר עסקאות נשקי איירסופט שעל פי החשד היה ברור למוכרים שנשקי האיירסופט מיועדים להסבתם לנשק חי. במהלך הפשיטה על בתיהם של החשודים באזור צפון הארץ, מרכזה ובאזור יו"ש נתפסו עשרות כלי נשק מסוג איירסופט, 2 רובי צייד, תחמושת , פרטי אמל"ח, כסף מזומן, כלי רכב, מסמכים ומדיה.

כלל העצורים נחקרים כעת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובהמשך יובאו בפני בית משפט לשם דיון בבקשה להארכת מעצרם כמו כן צפויים מעצרים נוספים. במשטרה אומרים היום כי הם ימשיכו לפעול במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד עבירות האמל"ח ותשקיע מאמצים להתחקות אחר העבירות משלב הייבוא, הסחר והייצור וצמצום הימצאותם במרחב בציבורי.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture