סוער במליאה: הח"כ הסרוג התעמת עם מנסור עבאס על רקע הפיגוע • צפו

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' דרש מיו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס לגנות את פיגוע הירי שהתרחש אתמול בעיר העתיקה בירושלים. עבאס: "בזירה המוסרית הערכית, אין לכם סיכוי מולי, נקודה. אתה מעליל עלילות קשים"


עימות חריף ויוצא דופן נרשם הערב (שני) במליאת הכנסת, לאחר שיו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' דרש מיו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס לגנות את פיגוע הירי שהתרחש אתמול בעיר העתיקה בירושלים.

הדרישה של יו"ר מפלגת הציונות הדתית מעבאס הגיעה בדיוק בזמן שיו"ר מפלגת רע"מ, שעד כה לא גינה את הפיגוע באופן ברור, היה לידו בדוכן כיו"ר הכנסת.

יו"ר הציונות הדתית תקף: "הכעיסה אותי העובדה שאתה לא מסוגל להוציא מפיך את המילים: 'אני מגנה את הרצח של אלי קיי הי"ד בירושלים'. בעצם תוותר על ה' יקום דמו, זה יהודים אומרים".

"תגיד את זה בעברית, תגיד את זה בערבית, רק תפסיק לפזר מסך עשן שאנחנו נגד אלימות נגד חפים מפשע משני הצדדים. תגיד מילים פשוטות וברורות שאתמול היה רצח בירושלים ומגנים את זה בכל תוקף".

עבאס מיד תקף בתגובה: "אם יש משהו שהשפיע עלי בהיסטוריה של העם היהודי, זה עלילות הדם והאשמות השווא נגד היהודים – ואת זה אתה עושה היום. אתה לוקח את התפקיד של אויבי העם היהודי ומעליל האשמות שווא על מנסור".

לדבריו של מנסור עבאס, "בזירה המוסרית הערכית, אין לכם סיכוי מולי, נקודה. אתה מעליל עלילות קשים".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סתם שאלה
ליברמן גינה רצח חרדי?
(מפריע לי שהוא מדבר תמיד על המסרים שעוברים לילדים החרדים בת"ת והמורים מקבלים כסף מהמדינה וכאן יש מורה שמקבל כסף מהמדינה ולא שמעתי שזה מפריע לו…)

מה יש בכלל לנסות להוציא ממנו מילות גנאי מגוי זה לא יעזור עשיו שונא ליעקב אין מה להוציא מהם חמלה מה שמעניין אותו זה לסחוט מהמדינה כסף וחוקים להשתלט על השטחים בישראל מה מעניין אותו עוד יהודי שנרצח יש לו מטרה והשאר פשוט לא מעניין

מרוצחים הללו אל תשמעו גינויים לעולם נגד חבריהם האוצחים הערבים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture