תיעוד מרגש עם מוסר השכל: הנחת תפילין באוטובוס • צפו

ר' משה דוד כהן, הנהג החב"די מביתר עילית, לוקח עמו מידי יום תפילין לקווים בהם הוא נוהג כדי להציע לנוסעים להניח ולקיים את מצוות תפילין • השבוע, היה לו סיפור מעט שונה מהרגיל - ממנו הפיק מוסר השכל מרגש • צפו

ר' משה דוד כהן, הנהג החב"די מביתר עילית, לוקח עמו מידי יום תפילין לקווים בהם הוא נוהג כדי להציע לנוסעים להניח ולקיים את מצוות תפילין. אבל השבוע הסיפור היה קצת שונה.

צעיר ללא כיפה עלה לאוטובוס ופנה אל הנהג: "היום אני צריך תפילין".

הנהג החסידי הגיב לו: "יש לך פה למעלה, פה על הספסל".

הרב כהן לא הסתפק בכך והציע לו עזרה: "אם אתה לא מסתדר עם 'של יד', אתה מכיר את הקשר של חב"ד? תעשה מהר, אם לא אעצור פה בתחנה אעשה לך את של יד".

אחרי שסיים להניח תפילין, סיפר הנהג לצעיר: "אני כבר תקופה ארוכה מקפיד שעד הלילה אני נוסע עם התפילין. היום לפני שיצאתי מהבית, לנסיעה הזו, אמרתי נסיעה אחרונה אולי לא ניקח כי כבר הרבה זמן אף אחד לא מניח לי תפילין פה בקו הזה. לא יודע כך נכנס לי, אבל אמרתי לא. אולי בכל זאת יש".

הנוסע הצעיר: "בגלל שבפעם האחרונה שעליתי פה הצעת לי להניח תפילין אז אני מהזיכרון שלי ידעתי שיש לי תפילין פה".

כהן: "כן אבל אני אומר, בדיוק היום נפל לי, היצר הרע הגיע הוא כבר רצה להשים לך מלכודת, אתה מבין, זה רק מלמד אותנו שאם פתאום מגיע לך איזה משהו כזה זה לא מגיע מהצד הטוב זה מגיע מהיצר הרע".

הנוסע: "אני תמיד, בתת מודע שלי, יודע שיש פה תפילין באוטובוס הזה. האמת היום היה לי קצת לחוץ אז אמרתי יאללה אני אניח באוטובוס של החבדניק".

4 1 הצבעה
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לו צדיק אמיתי אני אדם חילוני ולא ראיתי נתינה כמו אצל החרדים ממה שאין להם

מרגש….חבד עלי והצליחו

מכיר את הנהג מאוד טוב וסיפור כזה קורה כמעט כל יום אצלו ר' משה דוד עלה והצלח כל הכבוד תזכה לבריאות ואושר אין סוף

אין על חב"ד כל הכבוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture