ישיבת חומש

תיעוד מרגש: יהודה דימנטמן הי"ד לומד בסערה בחומש • צפו

לראשונה מאז הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, עולה תיעוד שלו ושל חבריו לומדים, תוך מזג אוויר סוער בתוך סככת בית המדרש בישיבת חומש • "כולנו תקווה ששגרת הלימוד והעשייה בחומש תימשך ולא תגדע בהחלטת המדינה בעקבות הרצח"

לראשונה מאז הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, עולה תיעוד שלו ושל חבריו לומדים, תוך מזג אוויר סוער בתוך סככת בית המדרש בישיבת חומש. בתיעוד נראים תלמידי הישיבה לומדים כשברקע שומעים את הגשם מכה בעוצמה על היריעות המשמשות כבית מדרש.

בישיבת חומש מסרו "התיעוד הזה הוא השגרה שלנו. לצערנו, רק לאחר הרצח הנורא זוכה מסירות הנפש לתהודה, אך תלמידי הישיבה נמצאים בחומש, בכל מזג אויר כבר יותר מ-15 שנים. כולנו תקווה ששגרת הלימוד והעשייה בחומש תימשך ולא תגדע בהחלטת המדינה בעקבות הרצח של יהודה הי"ד".

היום פורסם כי בכוונת מערכת הביטחון לפנות את ישיבת חומש מיד בסיום השבעה על יהודה הי"ד. אלמנתו אתיה דימנטמן סיפרה "לצערי הרב נודע לי שעומדים להרוס את חומש משחקים במשפחה שיושבת שבעה כאילו אנחנו בובות, משחקים בלי רגש".

אתיה פנתה לראש הממשלה "בנט, גדלת על ערכים של תורה ומוסריות, ויהודה היה איש של צדק. זה נראה משהו קטן לבקש שהישיבה תישאר בחומש אבל זה משהו גדול שקשור לגאולה. ביום חמישי נעלה לקבר ומשם נצעד חזרה לחומש. אנחנו מזמינים את כל עם ישראל לצעוד איתנו, בואו לצעוד איתי ועם דוד ועם כל המשפחה. מי שיבנה את חומש לא יצטער", הוסיפה האלמנה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צדיקים אשריהם ואשרי חלקם נשמתו עדן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture