התקרית של הערבי עם בן גביר והאקדח: "לא קללנו ולא איימנו"

העובד הערבי שעמד במרכז העימות עם חבר הכנסת איתמר בן גביר מספר את הגירסה שלו לאירוע: לדבריו, הוא וחברו ביקשו מהח"כ להזיז את רכבו - והוא התנפל עליהם עם אקדח שלוף • בן גביר מתעקש: "הרגשתי סכנת חיים ממשית"

אחרי התיעוד של ח"כ בן גביר מנופף באקדח מול עובדים ערבים בחניון, סיפר ל-N12 הבוקר (רביעי) הסדרן את גרסתו לאירוע החריג: "הערנו לו שהוא חונה במקום אסור, הוא כיוון עלינו את הנשק וקרא לנו 'ערבים כלבים' – ואנחנו אלו שנחקרנו כל הלילה".

סדרן החנייה בגני התערוכה בתל אביב סיפר שראה רכב חונה במקום שמסומן באדום לבן וחוסם את היציאה מהחניון. "הם יצאו מהרכב והתחילו ללכת, וחבר שלי העיר להם על החנייה האסורה. הם כנראה לא שמעו, אז הרמתי קצת את הקול וצעקתי לעברם 'סליחה, בבקשה לא לחנות לפה, יש בפנים מלא חניות".

"בשלב הזה הוא התחיל לרוץ לעברנו והאנשים שהיו איתו תפסו אותו", המשיך הסדרן. "אמרתי לו 'מה יש לך? רק אמרתי לך לא להחנות פה'. ואז הוא ביקש את הנשק מהחבר שהיה לידו והוא בא עם האקדח עלינו ואמר 'אני אטפל בכם, אתם ערבים כלבים', וכל הזמן הזה שהוא צועק הוא מכוון את הנשק עלינו".

לטענת הסדרן, לא קדמה לשליפת האקדח מצדו של בן גביר שום התגרות מצדו או מצד חברו: "לא קיללנו ולא איימנו ולא אמרנו שום דבר, רק ביקשנו ממנו לא לחנות איפה שאסור".

בן גביר מצידו, סיפר בראיון ל103 על השתלשלות האירועים שהובילו אותו לשלוף את נשקו מול 2 מאבטחים ערבים: "השניים האלה מתחילים לפצוח בסדרת קללות כי הם טענו שאנחנו חונים במקום שאסור. אמרתי להם חבר'ה תירגעו. הם ממשיכים לקלל ולקלל, באיזשהו שלב שאני אומר להם 'שקט, תירגעו' הם מתחילים ללכת לעברי ואומרים לי 'אנחנו נהרוג אותך, אנחנו נרביץ לך'. הולכים לעברי בהליכה מאיימת".

אז, הוא אומר, "הוצאתי את הנשק, שלפתי אותו כלפי מטה. הרגשתי סכנת חיים ממשית לחיים שלי, אני הח"כ הכי מאוים במדינת ישראל. כשזרקו עליי אבנים לא שלפתי את האקדח, איימן עודה דחף אותי ולא שלפתי, אבל כאן הייתה סכנה ממשית". לדבריו, "זה הציל אותנו כי הם התרחקו קצת. למרות שבאיזשהו שלב הם לא פחדו גם מהנשק".

בן גביר קרא: "אל תקלו בזה ראש, אם זה היה כל חבר כנסת אחר הייתם אומרים 'זה נורא ואיום, ומילים יכולות להרוג. יש איומים ואין עליו אבטחה?' אני מבין שזה איתמר בן גביר, אבל היום זה אני ומחר יכול להיות כל חבר כנסת. הדם שלי לא הפקר". כמו כן, ח"כ ציין כי "ברגע שהם שמעו שמגיעה משטרה הם ברחו. המשטרה הצליחה לאתר אותם אחרי חצי שעה. עצרו אותם, הם עצורים במשטרת ישראל. אל תקלו בזה ראש – האיומים האלה יכולים בסוף לצאת לידי מעשה".

הוא אף סיפר כי פנה למשמר הכנסת בבקשה שיאבטחו אותו, נוכח האיומים הרבים שיש על חייו לדבריו. "נתנו לי אבטחה לחצי יום והבנתי שהיה לחץ של גורם שביקשו להוריד. אני מקבל איומים לטלפון, בפייסבוק בוואטסאפ. אני לא רוצה להיות מסכן, אני לא מפחד מהאיומים האלה", והעריך: "אם לא היה לי אקדח האירוע הזה היה יכול להסתיים קשה מאוד מאוד".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וכמובן השמאל הארור הגייס החמישי מגנה יהודי שמעז להגן על עצמו, עד מתי רשעים יעלוזו??????????????

בן גביר ימלך אוהבים אותך ומחזקים את ידיך תמשיך להלחם למען עם ישראל

א"א כבר לסמוך על הערבים כל יום מציגים מישהו אחר !!!!!!!!
יום אחד מחבל יום אחד סתם מישהו שהעיר לבן -גביר לא לחנות במקום מסוים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture