צילום: בני אהרן

זקן רבני חב"ד ביקר במוזיאון וכתב: "ידוע עד כמה זעק הרבי אודות עניינים אלה" • צפו

הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי ביקר היום במוזיאון גוש קטיף שבירושלים. בסיום ביקורו כתב הרב בספר האורחים: "נהנתי מאד לראות את הפעילות של המוזיאון, מוזיאון המחנך לשמירת ארץ הקודש והסכנה שבמסירת שטחי ארץ הקודש"


ביקור מיוחד ולא שיגרתי: במוזיאון גוש קטיף בירושלים ביקר היום הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי זקן רבני חב"ד ורבה של נחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני חב"ד.

הרב ביקר בכל אגפי המוזיאון ושמע הדרכה מקיפה מפי הסופר ומדריך הקבוצות עודד מזרחי על מוצגי המוזיאון הפעילות של המוזיאון להעמקת התודעה על שלימות הארץ וחשיבות ההתיישבות היהודית, והלקחים מגירוש גוש קטיף.

הרב ירוסלבסקי הביע את התפעלותו הרבה מהפעילות החינוכית והערכית של המוזיאון שלא נותן להשכיח את ההתיישבות המפוארת בגוש קטיף וחבל עזה, והביע תקווה שהזיכרון והפעילות יעצרו את האפשרויות חלילה לנסיגות נוספות מארץ ישראל.

בסיום הביקור המרגש כתב הרב ירוסלבסקי בספר האורחים של המוזיאון: "נהנתי מאד לראות את הפעילות של מוזיאון גוש קטיף, מוזיאון המחנך לשמירת ארץ הקודש והסכנה שבמסירת שטחי ארץ הקודש לאויבים.. וחשוב לבקר במקום זה ובפרט לבני הנוער והצעירים וכידוע עד כמה זעק כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש אודות עניינים אלו. כה לחי, והמשיכו בפעילות ברוכה זו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture