הקוויטל שלך על הציון! בזכות 'ישועות רשב"י'

בידינו האפשרות וההזדמנות להיזכר על הציון הקדוש ביום הנשגב, ולהצטרף אל הפועלים לרווחת עולי מירון- ארגון 'ישועות רשב"י' המחלק לרבבות העולים, מזון ומשקה להשביע נפשם

יום שמחתו של רבי שמעון בר יוחאי הוא יום שמחה בכל העולמות, יום בו נשפעות השפעות קדושות לכל המשתתף בשמחתו של רבי שמעון.

רשב"י אשר אמר "יכול אני לפטור את כל העולם כולו מן הדין מיום שנבראתי עד עתה" (סוכה מה) פועל במרומים לבטל כל גזירות קשות, ולהוריד את עול הגלות ושעבוד המלכות מעלינו. רבי שמעון ממליץ טוב עבור כל השמחים בשמחתו וכל המסייעים לה.

בידינו האפשרות וההזדמנות להצטרף אל הפועלים לרווחת עולי מירון, ולסייע לארגון 'ישועות רשב"י' המחלק לאלפי אלפי יהודים, מזון ומשקה להשביע נפשם.

קרא עוד:

[postim]

קצת נתונים על היקף העשיה האדיר:
בשנה זו מחלק 'ישועות רשב"י' 17,000 לחמניות! 3 טון עוגות! 2,000 ק"ג של פירות! 3 טונות בשר משובח! 15,000 קציצות דגים! 18 סירי טשולנט ו-150 סירי ענק של קוגלים. ברבע מליון כוסות חד פעמי! יימזגו 15,000 בקבוקי שתיה קלה בנוסף למכונות הקולרים ומכונות שתיה מתוקה, שהובאו במיוחד להילולא.

הקוויטל המיוחד

כל התורמים לצרכי שמחת הילולת הרשב"י יזכו ששמם יוזכר על הציון הקדוש בעצם היום הנשגב בקוויטל מיוחד שיוקרא ע"י תלמידי חכמים חשובים אשר יתפללו על כל שם ושם במתינות, ויחננו לפני רשב"י שיפעל ישועתם במרום וישמחם כפי שהשתתפו בשמחתו.

לתרומות ולמידע נוסף>> או להתקשר למוקד הטלפוני 035774205

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו