תיעוד: כוחות הביטחון חוסמים את הכניסות לג'אבל מוכבר

זאת כחלק מיישום ההחלטות שהתקבלו בקבינט בתגובה לפיגוע הרצחני בארמון הנציב • עוד הוחלט על הריסת ביתו של המחבל ושורת צעדים נוספים • 9 תושבי השכונה, בהם 5 בני משפחה של המחבל, נעצרו

מהחלטות למעשים: שעות לאחר החלטת הקבינט על הטלת כתר על שכונת ג'אבל מוכבר, החלו כוחות הביטחון בחסימת הכניסות והיציאות לשכונה. בוידאו: תיעוד של הנחת הבטונדות בכביש הגישה הראשי.

מוקדם יותר דיווחנו על כך שבישיבת הקבינט הוחלט לפעול להריסת בית המחבל בהקדם האפשרי, לדחות בקשות לאיחוד של בני משפחתו עם אנשים מעזה ויו"ש ולמנוע את העברת גופת המחבל למשפחה. עוד הוחלט בדיון לעצור במעצר מנהלי אנשים המביעים הזדהות עם ארגון המדינה האסלאמית (דאע"ש).

//www.jdn.co.il/news/israel/788187

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה לבדוק את הדיווחים לפיהם היו במקום בני מיעוטים שהביעו שמחה על הפיגוע, והודיע שאם קיימים כאלה ימוצה עימם הדין.

בתוך כך, מיד לאחר הפיגוע פשטו כוחות משטרה ומג"ב על בית המחבל בכפר ג'בל מוכבר , אספו ממצאים הדרושים לחקירת הפיגוע ועצרו לחקירה 9 חשודים, 5 מהם בני משפחתו. כלל החשודים שהובאו לחקירה ביחידה המרכזית של המשטרה.

כוחות משטרה ממשיכים גם בשעה זו בביצוע פעילות מבצעית מוגברת באזור ג'בל מוכבר אשר תימשך ככל שידרש.

יודגש כי צו איסור הפרסום שהוצא בענין חקירת הפיגוע הוסר.

במשטרה ציינו כי מדובר בפיגוע קשה שבוצע על ידי מחבל שהבחין בחיילים לובשי מדים. פעולתם המהירה של החיילים והאזרחים שנטרלו את המחבל הביאה לסיומו של מסע ההרג ומנעה המשך פגיעה בחפים מפשע. ההערכות המוגברת ופריסת הכוחות בבירה נמשכת מזה תקופה והיא תימשך למען בטחון תושבי העיר ומבקריה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריך לתת שלילה לכל הערבים שאסור להם לנהוג על משאית מתחת לגיל 30

ישראל, לא הבנתי אותך
ערבי שרוצה להיות שאהיד, למה עליו לחכות עד גיל 30?
או שיש לאפשר לכל ערבי להיות שאהיד, או שיש לשלול מכל הערבים את ה"זכות" המפוקפקת הזו

נחמן וישראל במטותא ממכם גם בישראל לא נותנים לאנשים למות לפני גיל 18
מציאות שלא מרשים למכור סיגריות לקטינים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו