מדהים: נחיתת האדם על הירח מזווית שטרם ראיתם

במשך שנה וחצי, עבדו האחים שטאנגל על מנת לייצר את הסרטון המצורף, שמיוצר בטכנולוגיה מיוחדת איתה הפכו אלפי תמונות סטילס של האסטרונאוטים לכדי סרטון אחד המתעד זווית ייחודית של נחיתת האדם על הירח. צפו

כריסטיאן שטאנגל ואחיו עבדו במשך 18 חודשים על מנת ליצור סרטון המתעד בצורה חדשנית את הנחיתה על הירח. האחים השתמשו ב-14 אלף תמונות סטילס שצילמו האסטרונאוטים שלקחו חלק במשימות "אפולו" של נאס"א. "נדהמתי מכמות ואיכות התמונות", אמר שטאנגל. שטאנגל ואחיו השתמשו בשילוב טכניקות על מנת ליצור את הסרטון שידמה תנועה. "כשהבטתי בארכיון התמונות מייד ידעתי שאני הולך לעשות מזה סרטון", סיכם שטאנגל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש כאן הוכחה ניצחת מול אלו הטוענים שהנחיתה על הירח מבוימת, והתרחשה באולפני נאס"ה בכדור הארץ, מכיון שהם רואים את דגל ארה"ב מתנפנף ברוח, וכידוע אין רוח בירח.
אם מתבוננים טוב בסרטון כאן, רואים שהדגל לא מתנפנף, ורק אחרי שהאסטרונאוט מרים אותו למצב של כביכול נפנוף הוא נותר במצב זה, וגם כשהאסטרונאוט מסתובב לכיון המצלמה, הדגל נשאר בדיוק אותו דבר כאילו קפא על עומדו, ודבר זה יכול להיות רק בחלל החיצון, מקום בו אין שליטה לכוח המשיכה.

אז למה עד היום לא הגיעו לירח עוד פעם,

זו לא הוכחה ניצחת, כי הרי הסרט מורכב מתמונות, והתנועה בו זה ע"י טכנולוגיה, אז ככה שאפשר לשחק עם זה איך שרוצים, עם תנועה או בלי, תלוי באיזו דעה אתה תומך.

חכמה בגויים תאמין בהשם יתברך!!
פסגת היצירה של חכמת האמת בנתה את בית המקדש הראשון שהשכין שלום עולמי.
פסגת חכמת הגויים היא תחרותיות על דעת הקהל ועל חשבונו תוך בזבוז עצום ואדיר של משאבים וכח אדם, כדי להראות עליונות זמנית של כח כובש.

נצח ישראל לא ישקר.

לחויקר: אם מכאן אתה מביא הוכוחות נצחיות כנראה שלא ראית סרטים ב"ה אף פעם…
ליעקב: מה יש לעשות שם ???????????

לא צריך להיות מייבין גדול להבין שהכל בלוף, אפשר לראות את הכנף השמאלי של העצם הנוחתת שהוא מחובר בחומר דביק ולא נירוסטי, מה שעלול ללקח את הסטרונאוטים, יש שם שבבי אלקטרומגנטים כביכול לתת לתמונה אמינות, אבל רואים את האינזמים החיצונים תלושים לגמרי מקור ההיתוך הפנימי, וכן הדגל מתנפנף בניגוד לחוסר הכבידה בחלל, ומה שהכי בולט, רכב החלל מעוצב בעיצוב מודרני ולא מרקססיסטיני כפי שהיה נהוג אז

אגב, דווקא מסרטון הזה רואים שהדגל כן התנפנף כי הרי זה רואים את הדגל בצורה גלית! איך זה נהיה גלי? כי זה זז כל הזמן ובשניה הזו שתפסו את התמונה זה מה שרואים עכשיו!

כשם שאני רוקד כנגדך ואיני יכול לנגוע בך
פשוטו כמשמעו ואף אחד לא יכול לגעת בירח וכ"ש לנחות תפסיקו להיות פאנאטים אלומים זרגסיסטים ואנארצפוליביוינים
יש בורא לעולם ואין עוד מלבדו

שימו לב אחים יקרים לפני שאתם מתלהמים
הדגל לא מתנפנף אלא תלוי כמו וילון עם מוט עליון….

בירח יש כבידה היא רק חלשה יותר מבכדור הארץ (היא בערך שישית מהכבידה על כדור הארץ)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו