הדמיית הפרוייקט

למרות הקמפיין לציבור הכללי: 90% מהזוכים ברמת בית שמש ה' – חרדים

מאמצים רבים ומיליוני שקלים הושקעו בקמפיינים לציבור הכללי ולציבור הדתי הלאומי על מנת להביא אותם לרמת בית שמש ה', שכונת נווה שמיר. למרות הכל, ברגע האמת מתברר: 90% מהזוכים בפרויקט, נמנים על הציבור החרדי • עידן חדש בבית שמש

(בוידאו: עבודות הפיתוח במקום, מתוך הערוץ הרשמי של משרד הבינוי והשיכון)

רבים המתינו בציפייה דרוכה לראות מי יזכו בהגרלה של מחיר למשתכן האחרונה בדירות ברמת בית שמש ה', או "נוה שמיר" כפי שהוא שווק לציבור הכללי, האם החילונים או שמא החרדים.

ביזנעס שימושי

עד כה טענו החילונים והדתיים לאומיים כי דוחקים אותם מבית שמש, והנה ההגרלה הנוכחית ברמב"ש ה' שיועדה במיוחד עבורם, קומות גבוהות, כבישים פתוחים בשבת, מבני ציבור מותאמים ועוד. כך שלא היתה להם יותר סיבה לא להתמודד בהגרלה ולזכות.

אבל זה לא קרה. רגע האמת הגיע והתוצאות מתפרסמות, וממידע שהגיע ל'ביזנעס' מתברר כי 90% (!) מהזוכים הם חרדיים! מדובר במידע שאותו קיבלו הזוכים מנציג החברה היזמית שזכתה בקרקע והיא אמורה לבנות את הדירה, והוא אמר לזוכים שתשעים אחוז מהזוכים הם חרדיים.

מדובר בנתון מאד דרמטי שעוד יהיו לכך השפעות מרחיקות לכת, שכן כעת מתברר מעל לכל ספק כי הציבור החילוני לא רוצה לגור בבית שמש ורק עושה רעשי רקע להפריע לחרדים.

מקור: http://bizzness.net/

//www.jdn.co.il/breakingnews/930741

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצדיעים לאבוטבול, בזכותו אלפי חרדים זכו לדירות

אם התכנון היה לחילונים, מה יעזור שחרדים זכו הם לא יוכלו לגור שם כי הדירות לא מתאימות או שיצטרכו לחכות עד שישנו את התכנון וזה יקח הרבה זמן כמו שהיה באחיסמך

מנגינה יפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו