יונתן סינדל / Flash90

גפני במתקפה על ליברמן: "נזק גדול יכול לעשות גם ילד קטן"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני תקף הבוקר את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמר: "הוא מקבל כותרות מידי שבוע על דיבורים שאין שאין מאחוריהם כלום, משהו דפוק אצלינו בתקשורת הישראלית". גפני הוסיף: "האיש הזה לא עשה כלום, רק נזקים ורק דיבורים"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף הבוקר (ראשון) את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר, "אני מקנא בליברמן, הוא מקבל כותרות מידי שבוע על דיבורים שאין מאחוריהם כלום, משהו דפוק אצלינו בתקשורת הישראלית – תפסיקו להאמין למילים שלו כבר".

בראיון לגלי צה"ל אמר גפני: "במשך עשרות שנים במערכת הציבורית האיש הזה לא עשה כלום, רק נזקים ורק דיבורים. הוא חושב שהוא "שריף" הוא ילד. נזק גדול יכול לעשות גם ילד קטן".

בסוף השבוע האחרון תקף יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן את כחול לבן והאשים אותם בשיתוף פעולה עם המפלגות החרדיות: "הטירוף היום הוא כפול – ברור שכחול לבן בונים על קואליציה עם החרדים והרשימה המשותפת, נתניהו רוצה חסינות גם במחיר של קואליציה עם חמאס. אנחנו בישראל ביתנו נעשה הכל כדי להקים קואליציה שמורכבת מכל המפלגות הציוניות והכל תלוי בכמות המנדטים שנקבל בבחירות הקרובות".

בכנס בנתניה אמר ליברמן כי מתקיימים מגעים בין המפלגות החרדיות לכחול לבן. "לפי מה שאני רואה, החרדים מקיימים בחודש האחרון אין ספור פגישות ושיחות עם גנץ", טען ליברמן. "וכל מה שאני שומע בכנסת מהח"כים החרדים הוא שלא תהיה להם שום בעיה להצטרף לכחול לבן. גם לכחול לא תהיה בעיה שהם יהיו חלק מהממשלה, אני מעריך שיהיו כל מיני שבירות בשני הצדדים".

בראיון 'לחדשות 12' התייחס ליברמן לדבריו של מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף ואמר: "אין לי שום בעיה עם דתיים או חרדים, אלא עם הנציגים שלהם במדינת ישראל. חייבים להחזיר את הרבנות הראשית לתפקיד הממלכתי. אנחנו נתמוך בבחירות לרב הראשי שיתקיימו ב-2023 ברבנים מקומיים מהציונות הדתית – כמו הרב סתיו וחיים אמסלם. צריך רפורמה עמוקה בכל נושא הדת והמדינה. הרב חיים אמסלם עובד על רפורמה מקיפה ואנחנו נתמוך בזה, חייבים לעשות שם שינוי".

"אני מציע לדבר על העובדות", המשיך ליברמן. "איך התחיל כל הריב? זה התחיל עם פעולות חד צדדיות כמו סגירת מרכולים בשבת או מתווה הכותל ונושא הגיור. מה שקרה בשנתיים האחרונות הייתה פגיעה קשה בסטטוס-קוו. אני מפריד בין העסקנים החרדים והח"כים החרדים לבין הציבור החרדי. הם השתנו – הם חושבים שלעולם חוסן. גפני אמר: 'אנחנו לא בכיס של נתניהו, נתנהו בכיס שלנו', וככה הם התנהלו. ולצערי הדיל שאנחנו רואים כרגע זה חסינות תמורת כפייה דתית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני חושב שלא יעזור שאנחנו נתקוף אותו כי לא יראו את זה בטלוויזיה ובערוץ הרוסי וממילא אין טעם כי עיקר החוזק שלו זה הרוסים הגויים!!!!

אהה!
לליברמן פתאום אין בעיה עם הציבור החרדי אלא עם הנציגים!
כנראה גם קושניר רק התכווין שנשות הנציגים החרדים בלבד שודדות את קופת הבריאות על ידי הפניות מהרב לבדיקות…

מאיר אתה צודק אבל החפץ חיים כותב שמותר ומצווה לבזות אנשים כאלה משום: "לגנות פועלי אוון ולהרחיק מדרך רשע"

לי ברמן הוא ילד קטן?
הוא דוב רוסי ענק ומגושם ומאידך תינוק מתונק

ליברמן אתה דפוק לגמרי, בבעת משפט העליו בולרים את השופט הכי ראוי והכי חכם מבחינה מקצועית, שהכי בקי בתחום המשפט, אותו הדבר ברב הראשי, מי שהכי תלמיד חכם ויודע הכי הרבה תורה ואם כל הכבוד לך יש הבדל עצןל בין הרב יצחק לחיים אמסלם ואחרים, הרבנות הראשית זו לא עמדה פוליטית, זה משרה הנשמרת לתלמידי חכמים הגדולים ביותר

צריכים לבכות למלך שלא יהיה מאוחר מבית רוצים להמיר את דתנו ומחוץ חפצים להשמיד אותנו והמלך חפץ שנשוב ואנחנו קשיי עורף

לברמן הוא פרופסור בשנאת החרדים ובשקרים הארורים שלו

לברמן הוא פרופסור בשנאת החרדים ובשקרים הארורים שלו . לברמן אדם חולה . יש לו קצר פשוט אדם לא מודע לסביבתו .

בקרוב הולך לצאת ספר על השתלתות השמאלנים על המדינה ועל כך שכל מי שלא מצייץ לשמאל בכירים במשפט מוצאים עליו תיק והוא נכנס לכלא וכו, מלא סיפורים על קידומי אנשים במערכת המשפט ועל השתקת תקים בעד השמאל וזה יכלול כם את ליברמן המרגל הרוסי

כמה שגיאות בתגובה אחת,
מכל הימנים המתלהמים האדון שכינה עצמו ז יצא הכי פסיכי….

ליברמן אתה לא אפוי מספיק

ליברמן לא יחזיק מעמד עם העובדות שכל הזמן סותר את עצמו.
יבאו יום גדול שיחזור בתשובה שלמה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו