ברוך רופא חולים: שר הביטחון בני גנץ שוחרר מבית החולים

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ השתחרר הבוקר מבית החולים שיבא בתל השומר. גנץ אושפז בבית החולים לאחר שעבר שם ניתוח בגבו ביום רביעי. הוא ישהה בימים הקרובים במלון כפר המכביה משום שבביתו יש מדרגות, ובהמשך היום יכנס מסיבת עיתונאים

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ השתחרר הבוקר מבית החולים שיבא תל השומר לאחר השלמת הליך ההתאוששות מניתוח שעבר בגבו – כך נמסר מלשכתו. בהודעה צוין כי טרם עזיבתו הודה גנץ לצוות בית החולים- הרופאים, האחיות וכלל עובדי המחלקה האורתופדית על הטיפול המסור והמקצועי במשך הימים האחרונים.

גנץ פרסם בטוויטר תמונה מחזרתו למשרד הביטחון וכתב: "חוזר לקריה. הבוקר השתחררתי מבית החולים. תודה רבה מעומק הלב לרופאים, לאחיות ולכלל הצוות הרפואי של בית החולים שיבא. תודה רבה גם לכם על כל החיזוקים מהימים האחרונים. ועכשיו – עבודה רבה לפנינו".

ב'ווינט' דווח כי גנץ ישהה בימים הקרובים במלון כפר המכביה, ובמקום יותקנו כל האמצעים הדרושים להמשך תפקודו. ההחלטה התקבלה בשל מבנה הבית שלו בראש העין, המחייב עלייה וירידה תכופה במדרגות. גנץ ישלם על השהות במלון מכיסו הפרטי. בהמשך היום הוא יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת מהקריה בתל אביב.

בשבוע שעבר עבר גנץ ניתוח בגבו בעקבות פגיעה שנגררה משירותו הצבאי והחמירה בחודשים האחרונים. הניתוח נמשך כמה שעות ובוצע תוך הרדמה מלאה, ולאחריה התאושש גנץ במחלקה האורתופדית של בית החולים. יום לאחר הניתוח גנץ חזר לתפקד כשר הביטחון, והותקנו עבורו אמצעים מיוחדים בבית החולים.

השר מיכאל ביטון מילא את מקומו של גנץ בתפקיד שר הביטחון בזמן הניתוח. ממשרדו של גנץ נמסר כי מדובר בפציעה אותה גורר השר גנץ שנים רבות, עוד משנות שירותו הצבאי כמפקד בצנחנים, ובחודשים האחרונים חלה החמרה במצב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו