3 שבועות אחרי ה"הסכמות" – המתמחים חוזרים למחות: "מחדשים את המאבק"

Miriam Alster/Flash90

3 שבועות אחרי ה"הסכמות" – המתמחים חוזרים למחות: "מחדשים את המאבק"

מתמחים מחדשים את המאבק, "על כל המשתמע מכך". לטענתם, העובדה שעד כה לא הוקם הצוות ליישום המתווה, מהווה איום על מימושו ועל התוכנית לקיצור התורנויות - "האחריות היא של שר הבריאות שצריך ליישם את ההחלטות שהוא קיבל"

ארגון הרופאים המתמחים מרשם הודיע הצהריים (ראשון) כי המתמחים מחדשים את המאבק, "על כל המשתמע מכך". לטענתם, העובדה שעד כה לא הוקם הצוות ליישום המתווה, מהווה איום ממשי על עצם מימושו ועל התוכנית לקיצור התורנויות כולה.

יוזכר כי צוות היישום, בהתאם למתווה שאושר, אמור היה להתכנס כבר לפני שלושה שבועות ואולם עד כה לא ניתן כתב מינוי ולא ברור אם יהיה צוות כזה או מי יהיו חבריו. "האחריות היא בראש ובראשונה של שר הבריאות, הוא הריבון והוא שצריך ליישם את ההחלטות שהוא קיבל", אומרים המתמחים.

מארגון הרופאים המתמחים "מרשם" נמסר: "3 שבועות ישבנו בשקט. נתנו את כל הקרדיט למשרד ולשר לפתור את כל הבעיות מול ההסתדרות הרפואית. זה נגמר! אם משרד הבריאות והשר לא מסוגלים להשתלט היום, בתחילת הדרך, בצעד הפשוט של הקמת הצוות, מי יודע איך זה יראה מחר כשיגיע הרגע ליישם את הדברים בפועל".

"צוות היישום צריך להיות מוקם והעובדה שהצוות עדיין לא הוקם, מהווה איום ממשי על יישום המתווה ועל התוכנית לקיצור התורניות כולה", הוסיפו.

היום בערב יתקיים כינוס חירום של ההנהגה ופעילי הארגון לצורך חידוש המאבק ליישום המתווה לקיצור תורנויות. "לא נשב בחיבוק ידיים כאשר יש מי שמנסים בכוח לקחת את כל מה שכבר השגנו. אנחנו נצא שוב לרחובות אם צריך ונחדש את המאבק, על כל המשתמע מכך! כל מי שלא עומד בהסכמים ולא מיישם אותם וכל מי שמנסים לסכל את התוכנית לקיצור התורנויות, ימצאו אותנו במלוא עוצמתנו".

המתמחים נפגשו עם הורוביץ והכריזו: "ניצחנו, סוף לתורנויות של 26 שעות"

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני עובד 9 שעות ביום כפול 20 שווה 180. כמה הם עובדים שהם התלוננים ?
40.5 כפול 4 164 ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו