ברע

David Cohen/Flash90

רע"מ באולטימטום: להפקיע סמכויות משקד או בחירות; ביקורת על עבאס

לאחר שבשבוע שעבר איים בכיר ברע"מ לפרוש מהממשלה אם החוק החשמל ישונה, במפלגה דורשים ששרת הפנים לא תטפל בחוק • לבנתיים בתוך המפלגה לא שקט והיו"ר מנסור עבאס זוכה לביקורת חריפה מצד הנהגת המפלגה והתנועה האסלאמית

סערת חוק החשמל ממשיכה להסעיר את הקואליציה השברירית של בנט וברע"מ מכריזים הערב (מוצ"ש) שלא יעבדו יותר מול שרת הפנין איילת שקד, כך דווח ב'חדשות 12'. ברע"מ דורשים שנציג אחר מטעם הממשלה בתחומי האחריות של משרד הפנים.

לפי הדיווח, במפלגה הערבית החברה בקואליציה דורשים למעשה להפקיע את סמכויות שרת הפנים בכל הקשור לדיונים על חוק החשמל, ואף מאיימים כי אם לא יקבלו את מבוקשם, יפנו לפיזור הכנסת והליכה מיידית לבחירות. הדיווח הערב מגיע לאחר שבשבוע שעבר דווח כי בכיר ברע"ם הבהיר שאם ישונה חוק החשמל, כפי שמעוניינת שקד, רע"מ תפרוש מהקואליציה.

בתוך כך, בימים האחרונים יו"ר רע"מ מנסור עבאס, שנחשב לגורם המרכזי בכניסת רע"מ לממשלה, סופג ביקורת קשה מבית כאשר בכירי התנועה האסלאמית אומרים שהקו המפויס שלו גרם נזק תדמיתי אדיר בציבור הערבי.

בהנהגת המפלגה והנהגת התנועה האסלאמית יוצאים נגד היו"ר מנסור עבאס, שם אומרים כי בקרב בכירי המפלגה והתנועה האסלאמית קיים חוסר שביעות רצון מובהק מעבאס, שנחשב כבעל קו מאוד מפויס לגבי החברות בקואליציה.

כזכור, הצעת חוק החשמל נועדה לאפשר לעשרות אלפי בתים שנבנו ללא רישיון להתחבר לרשת החשמל, ולמעשה לתת להם אישור בנייה בפועל. הסערה הגדולה בקואליציה פרצה לאחר שבדיון במליאה הבהירה שרת הפנים שקד שהחוק כלל לא נוגע ליישובים בפזורה הבדואית שבנגב.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאללה בכבוד! תפרוש ובחירות!

סיפורים כדי שהמנוולת איילה שקד תוכל לשקר לנו כאילו היא לא הייתה שותפה לבגידה במדינה

ממשלה הזויה בלי שום מכנה משותף סופה להתפרק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו