טובים השניים: דיכטר הסיר מועמדותו לראשות קדימה והצטרף למופז

במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו ח"כ שאול מופז ןח"כ אבי דיכטר, הודיע דיכטר כי יחבור אל מטהו של מופז בפריימריז שייערכו בשבוע הבא • דיכטר: "מתגעגעים להחזיר את קדימה לדרך של שרון" • מופז: "האחדות תביא בשורה למדינה"

הישורת האחרונה: במסיבת עיתונאים שכינסו ח"כ שאול מופז ואבי דיכטר, הודיע האחרון על הסרת מועמדותו מהמירוץ לראשות קדימה. "אני מודיע על הסרת מועמדותי והצטרפותי למטה מופז, קדימה בראשות מופז וביחד איתי תהיה קדימה טובה יותר טובה".

קרא עוד:

[postim]

"אני לא זוכר שלא היינו הוגנים איש לרעהו, ורעהו היא המילה המאפיינת את מופז ואותי", אמר דיכטר והוסיף כי "אין זה פריימריז על ראשות קדימה, אלא על עתיד קדימה, ולכן מבחינתי האתגר הוא להחזיר את המפלגה להיות קדימה המקורית של מורשת שרון, זוהי החלטה אמיצה, ממלכתית ולא קלה כלל, שמהווה צעד נוסף בניצחון על ממשלת נתניהו".

"נעניתי לבקשתו של מופז" המשיך דיכטר, "והחלטתי לפרוש מהמרוץ ולאחד את המטות שלנו, והשלם הזה יהיה גדול מסך חלקיו. מופז, חברי הכנסת והפעילים הרבים מתגעגעים וכמהים להחזיר את המפלגה לקדימה המקורית שהוריש לנו שרון".

ח"כ מופז – ומהיום המתמודד היחיד מול לבני, אמר "אני לא אתן לאף אחד לפלג את קדימה – אנחנו נאחד את אנשי לבני ביום שאחרי, אף אחד לא יאיים על קדימה".

"עשינו כברת דרך ארוכה ביחד, ויש לנו עוד כברת דרך לעשות ונעשה אותה בנחישות ובהתמדה, למען עתידה של הסיעה" אמר מופז והוסיף, "האחדות תביא בשורה למדינה, לציבור העובד בישראל, לילדינו ולכולם".

הצטרפותו של דיכטר למופז אמנם הייתה צפויה אך עדיין זהו רגע גדול וחשוב עבור מופז. המצב בקדימה מבלבל מאוד בשלב הנוכחי, כאשר רוב הסקרים מראים כי לבני תנצח את הפריימריז, אך אצל הפעילים בשטח ההרגשה היא שמופז ינצח ואפילו בגדול. לכן, תמיכתו של דיכטר במופז ממש ב'רגע האחרון' היא דחיפה מוראלית גדולה למחנה מופז.

הפריימריז בקדימה ייערכו ביום שלישי בשבוע הבא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו