בנט מגיב לסמוטריץ': "מהות המחנה הלאומי אינה שנאת ערבים"

״לא לשיח מפלג בעם ולא לשנאת האחר: גם היהודי וגם הערבי. כולם בני אדם. כולם נבראו בצלם. לכל אחד נשמה מיוחדת, משפחה, רצון לחיות בכבוד", אמר שר החינוך בוועידה של 'הבית היהודי'

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, הגיב הערב לדבריו של חבר סיעתו, ח"כ בצלאל סמוטריץ', על כך שיש הצדקה להפרדה על בסיס גזעי במחלקות היולדות בבתי החולים, בין יהודיות לערביות.

״לא לשיח מפלג בעם ולא לשנאת האחר: גם היהודי וגם הערבי. כולם בני אדם. כולם נבראו בצלם. לכל אחד נשמה מיוחדת, משפחה, רצון לחיות בכבוד", אמר בנט בוועידה של 'הבית היהודי'. "המחנה הלאומי הוא לא שנאת ערבים ולא שנאת האחר. הוא אהבת האדם, הוא אהבת ישראל״

בעניין המתקפה של שרת המשפטים איילת שקד כלפי בית המשפט העליון והטענות כלפיה כי היא פוגעת בדמוקרטיה, אמר בנט כי ״יש שופטים בירושלים, ויש שרת משפטים בירושלים. אנחנו בעיצומו של תהליך תיקון. כמו כל תיקון, הוא לא קל ולא פעם אף מייצר חיכוכים. אבל הדרך היא הדרך הנכונה: אנו מחזירים את המצב לקדמותו: ח"כים מחוקקים, שופטים שופטים, ושרים מושלים.

"שרים מושלים כאשר הם מחליטים להעביר חוק שימנע מעמותות הממומנות ע"י ממשלות זרות להתערב בענייניה של ישראל. שרים מושלים כאשר הם מוציאים ממערכת החינוך הצגות העוסקות במחבלים הפוגעים בחיילי צה"ל ושרים מושלים כאשר הם אומרים את דעתם, על כל מה שראוי שיביעו עליו את דעתם. גם על בג"צ".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו