טרגדיה בלתי נתפסת: הסבתא שאיבדה בעל, בן, נכד ונין

בישוב אלון שבות קיבלו בהלם את הידיעה על הירצחו של ארז אורבך הי"ד בפיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב • "השכול שוב הכה במשפחת אורבך. מדובר בבחור צנוע, חייכן שרק חיפש לעזור לכולם כל הזמן"

אבל והלם בישוב אלון שבות שבגוש עציון, עם היוודע דבר הרצחו של רב"ט ארז אורבך הי"ד בפיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

סגן משנה ארז אורבך, בן 20 מאלון שבות, היה צוער בבה"ד 1. הוא הותיר אחריו אב ואם – אורי וקרן, וחמישה אחים ואחיות. באלון שבות אמרו הערב כי ארז "ייזכר בחיוכו התמידי, בנכונותו לסייע ולהתנדב לכל מטרה טובה".

ירון רוזנטל מבית ספר שדה כפר עציון שהכיר את המשפחה סיפר: "אין מי שלא מכיר את משפחת אורבך השורשית בגוש עציון, הם ממש אבן מאבני המקום. איזה אסון, שוב נחצוב קבר באדמת הסלעים הקשה שלנו בבית הקברות של כפר עציון. 69 שנים אחרי נפילת שיירת העשרה שוב קוברים כאן יהודים שנרצחו רק בגלל שהם יהודים. עד מתי?".

אפקט אזריה? עדות: "החיילים התמהמהו בירי על המחבל"

רבו של הישוב אמר הוסיף בראיון ל'קול חי': ארז אורבך הי"ד היה בחור נעים הליכות, צנוע ושקט. מעולם לא פגע באיש, הוא היה עסוק מבוקר ועד ערב במחשב איך לסייע לכל מי שבסביבתו".

מאוחר יותר התברר כי לדאבון לב, לא מדובר בפעם הראשונה שהשכול מכה במשפחה. סבתא רבא של הנרצח איבדה בעבר בעל, בן, נכד והיום נין.

צריך לקרוא כדי להאמין: סבתא רבא של הנרצח מאלון שבות, חנה ברי, איבדה: בעל שנפטר לפני שנים רבות בתאונת דרכים. בן – מאיר ברי הי״ד, שנפל במלחמת יו״כ. נכד – משה ברי הי״ד, שנהרג בלבנון ועכשיו נין – ארז אורבך הי״ד, שנרצח היום בפיגוע.

"שמענו בום" • צפו: עדותו של החייל שירה במחבל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו