שר התמ"ת וצוות משרדו סיירו הבוקר בקרית בעלזא והתרשמו עמוקות

שר התמ"ת שלום שמחון הגיע היום יחד עם צמרת משרדו לביקור במרכז העולמי של חסידות בעלזא בירושלים. השר הגיע כאורחו של מנהל 'מפתח' הרב הרשל קליין והתלווה אליו יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ הרב ישראל אייכלר.

שר התמ"ת מר שלום שמחון וצמרת משרד התמ"ת, קיימו סיור ייחודי במגזר החרדי כאורחי הרב הרשל קליין מנהל ארצי 'מפתח' ובליווי יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת הרב ישראל אייכלר. בסיור התרשם השר מהמוסדות המפוארים של המרכז העולמי של חסידות בעלזא בירושלים, במיוחד בימים אלו – חודשים אלול – תשרי, בו מגיעים רבבות חסידי בעלזא מכל תפוצות ישראל, לשהות במחיצת רבם כ"ק אדמו"ר מבעלזא שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

הרב ישראל אייכלר יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת, קיבל בברכה את כבוד שר התמ"ת מר שלום שמחון, השר התרשם עמוקות מסיורו במרכז העולמי ובאותה הזדמנות ציין כי הביקור מעניק לו מוטיבציה בפעילותו הייחודית בנושא תעסוקת חרדים וציין כי הוא מלא הערכה ל- 'ג'וינט ישראל' על הפעלת תוכנית 'מפתח' – מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים, על שמונת סניפיו ברחבי הארץ בראשות ידידי הרב הרשל קליין, "הם הוכיחו כי אפשר בדרכי נועם לאפשר ליהודים חרדים תעסוקה הולמת ומותאמת לאורח חייהם," לדברי השר "ייחודיות תוכנית 'מפתח' היא בכך כי היא מגובה ע"י המנהיגות החרדית על כל גווניה ובכך היא זוכה ללגיטימציה פנים חרדית, אני מציע לכל כלכלן וכל מי שנושא תעסוקת חרדים יקר לליבו לבוא ולבקר ללא דעות קדומות וכך הוא יגלה עולם שלם של עשייה ברוכה".

ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (1)

הרב הרשל קליין סקר במהלך הביקור את פעילות תוכנית 'מפתח' והודה לשר וצמרת משרדו על עזרתם הברוכה במהלך כל השנה להתפתחות התוכנית' תוך שהוא מציין כי אנו מצליחים לשלב אלפי האנשים בשוק העבודה, אך קיים קושי לקדם אנשים בתוך מקום העבודה ודרש מכבוד השר וצוות משרדו להיות יותר ערניים להטמעת הליכי קידום בתוך החברות וארגוני המעסיקים. ואכן בישר הרב הרשל קליין כי ישנה עלייה עקבית של דורשי עבודה: מעל 14.000 גברים ונשים פנו למרכזי 'מפתח' כאשר 11,500 מהם רואיינו ע"י מקדמי/מות תעסוקה בכל הסניפים ומתוכם 6,824 מרואיינים הושמו ונקלטו אצל 1742 מעסיקים תוך 5 שנות פעילות".

ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (2)

הרב הרשל קליין סקר גם את פעילויות מרכזי מפתח הפרוסים בשמונה נקודות ברחבי הארץ, וכן פירט את השירותים הניתנים במרכזים דוגמת קורסים ליישומי מחשב, כתיבת קורות חיים, התמודדות עם ראיון עבודה, הסבר על שוק העבודה וכן סיוע בהגעה למעסיקים פוטנציאליים.

ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (3)

יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת הרב ישראל אייכלר קרא לשר בקריאה נרגשת: "לא יתכן מצב בו יד אחת של הממסד קוראת לחרדים "לצאת לעבוד" והיד השנייה חוסמת את החרדים מעבודה במגזר הציבורי, הציבור החרדי האמון על תורה ועבודה יודע כי כל מי שצריך לעשות לפרנסת ביתו יוצא לעבוד, אך לצערנו הממסד בכללותו מערים קשיים ועוד מתלוננים על חוסר נכונות מצד המגזר החרדי לצאת לעבוד".

שר התמ"ת מר שלום שמחון וצמרת משרדו סיכמו את הסיור בהבטחה כי יעמדו לעזר הציבור החרדי בנחישות יתר וכן ימשיכו בעזרתם לכל תוכנית המקדמת תעסוקת חרדים.

ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (4) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (5) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (6) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (7) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (8) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (9) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (10) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (11) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (12) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (13) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (14) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (15) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (16) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (17) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (18) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (19) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (20) ביקור שר התמ''ת שלום שמחון בקרית בעלזא  (21)

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא ברור מי כאן המארח ומי האורח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו