הרב מאיר פרוש בביקור במוסדות הכלל חסידי באשדוד

ביקורו של הרב פרוש הוקדש הפעם למוסדות טשארנאביל, שם במהלך סיור מקיף התרשם ממראה עיניו, מתלמידי הישיבה ששקדו בתורה ויראת שמים, "מרגש לראות את פריחת עולם התורה באשדוד", אמר כבר בתחילת הסיור.

ביקור מרשים נערך על ידי חה"כ הרב מאיר פרוש, יו"ר סיעת שלומי אמונים, שפקד את מוסדות התורה והחינוך של קהילת ה'כלל חסידי' והביע התרשמות רבה לנוכח ההתפתחות המבורכת.

ביקורו של הרב פרוש הוקדש הפעם למוסדות טשארנאביל, שם במהלך סיור מקיף התרשם ממראה עיניו, מתלמידי הישיבה ששקדו בתורה ויראת שמים, "מרגש לראות את פריחת עולם התורה באשדוד", אמר כבר בתחילת הסיור.

הרב פרוש התקבל על ידי: רב בית המדרש הרה"צ רבי שמואל משה טווערסקי, בנו בכורו של כ"ק האדמו"ר מטשארנאביל שליט"א, וראש הישיבה הגאון רבי ישעי' שלום קאהן שליט"א, וכן צוות המשרד בראשות המנכ"ל הרב מאיר בוים. "הרב פרוש הוא סמל ודוגמה לשליח ציבור הפועל במסירות עילאית למען מוסדות החינוך ועולם התורה", אמרו המארחים.

הרב פרוש החל לסייר במבואות בנין הישיבה הגדולה, השוכן בקמפוס החינוך ברובע ח', ונחשף להתפתחות המרשימה של המוסדות. כשעמד מקרוב על צרכי הישיבה הבטיח לקדם ולהניע את כל הנושאים החשובים במשרדי הממשלה לרווחת התלמידים.

האורח עמד בפתח ביהמ"ד כשקול התורה הולך וגובר. מעל מאה בחורי חמד יחד עם כחמישים אברכים מתנצחים בסברות זה עם זה ואילו הרב פרוש בוחן ונפעם לראות את הצעירים שאינם שמים לב כלל להמולה מסביב.

משם המשיך הרב פרוש להישיבה קטנה שבבנין בית המדרש, שם התוודע למצוקת המקום הקשה. שעה ארוכה דן עם ראשי הנהלת המוסדות באפשרויות הסיוע האפשריים. "מחמם את הלב לראות את חדוות התלמידים", אמר הרב פרוש והוסיף, "ניכרת ההשקעה של הצוות החינוכי בכל תלמיד כבן יחיד".

בשיאו של הביקור הגיע אל הקודש פנימה אצל כ"ק מרן האדמו"ר מטשארנאביל שליט"א, שהתקבל במאור פנים וזכה לשבחים רבים וברכות מפה קדשו.

ראשי ההנהלה סיכמו בסיפוק את הביקור, "שמחנו לארח הרב פרוש שתורם רבות לפיתוח מוסדות התורה. אנו תקווה כי אכן נוכל לקדם ולפתח את כל צרכי התלמידים שיזכו ללמוד מתוך הרחבת הדעת".

צילום: יהושע פרוכטר

הכתבות המעניינות ביותר

0 תגובות

  1. זה נראה שהאדמו"ר היה באמצע לימודו, ויש עוד כרך ארבעה טורים על השולחן, האם זה בישיבה או בביהמ"ד, שמעתי שהאדמו"ר לומד כל יום עם חברותות בחדר מיוחד ב""קמפוס החינוך"" של הישיבה גדולה

  2. למיטב ידיעתי האדמו"ר לומד עם ר' טוביה שטיין מג"ש בבית מדרשו בחדרו מדי בוקר ועם ר' מאטיל שובקס הוא לומד מגדי ערב בקבלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו