התרגשות בJDN נוכח למעלה מ-100 חומרי גרפיקה שכבר נשלחו למערכת

מבול פניות לJDN מהציבור המתעניין ב'תחרות הבחירות' | הפתעה והתרגשות מהיקף ההשתתפות וההזדהות עם הפרויקט התקדימי | נבחרו שלושת הפרסים הראשונים לזוכי התחרות | היכונו היכונו

במקביל לעדכונים על התעוררות השטח במישור הפעילות לקראת היום הגורלי המתקרב, אנחנו כאן בjdn יכולים להעיד גם כן על ההתעוררות העצומה מנקודת ראותנו, במסגרת ליווי הפרויקט החדיש של 'תחרות הבחירות' שהושק על ידינו בס"ד לרגל הבחירות המתקרבות.

קרא עוד:

[postim]

אחד הסימנים לכך הוא מבול הפניות של קוראים שאינם נותנים לנו מנוח, ונפשם בשאלתם 'מה קורה עם התחרות?', כמובן שראשית עלינו להתנצל בפניהם הסחבת שהתנהלה עקב עיכובים טכניים שונים, ובעזרת ה' נצא יחדיו לדרך המרתקת והמאתגרת או טו טו.

האמת, זה ממש מרגש. להיות ממוקמים בעמדה של קבלת ההצעות לפרסום קמפיין הבחירות ע"י קהל המתמודדים בתחרות, ולמשש בידיים עבודות ניסוח וגרפיקה מדהימות של למעלה מ-100 משתתפים שכבר הזדרזו לשלוח את רעיונותיהם המוצלחים. זה מרגש ומפתיע.

יתכן שזה לא אמור להפתיע אותנו אישית שהרי סיכמנו כבר ש"ישראל נתבעים ונותנים"… אולם את אותם המפקפקים והאדישים למיניהם, – אלו שעדיין עסוקים במתיחת ביקורת על 'יהדות התורה' ובפזילה כרונית אל עבר מפלגות אחרות –זה דווקא כן יפתיע, וזה גם יחייב אותם לעשות שוב 'חושבים' ולקבל את ההחלטה הנכונה לקראת יום פקודה.

כאמור דומה שהגיע כבר הזמן לעדכן אתכם קוראים יקרים ברשימת הפרסים המיועדים למתמודדי התחרות נכון לעכשיו.

פרס מקום ראשון: מחשב נייד

פרס מקום שני: חבילת פונטים בשווי 1800 ₪ מתנת ידידנו הנכבד אלי פריד

פרס מקום שלישי: חבילת פרסום בjdn בשווי 7500 ₪

אין מזרזים אלא למזורזים. קורא יקר! הקדש שעה קלה של מחשבה והעלה את הגיגיך הנראים לך ראויים ומתאימים לקמפיין, ומי יודע? אולי רעיון שלך עוד יצבור תאוצה, ובזכותך יתווספו קולות למען יהדות התורה והיה זה שכרך.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתי יעלו הכרזות?

רעיון מעניין אבל אתם בכלל לא מראים פה כלום. צריך לתת לקוראים גם להחליט!
תעשו סימפוזיון כאן שגם הקוראים יוכלו להעלות רעיונות…

לכבוד מערכת התחרות של סיסמא למען בחירות תשע"ג

יש לי הצעה מאד נוקב ומחייב!!!

""לא הצבעת???""
""הצבעת: לבני ולפיד!!!""

תודה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו