קמפיין מחוץ לקופסה | טור דעה נוקב

שבועיים וחצי לבחירות הגורליות מתיישב לו איש היח"צ האלעדי חזקי מ. וביצירתיות מנסח טור מדהים, שכל מי שיקרא אותו יתענג על סגנונו הכובש ויהנהן בראשו לאות הסכמה עם כל מילה ומילה | אחרי שתקראו לא רק שתסכמו: 'תכל'ס הבן אדם צודק' אלא גם יגרום לכם ולנבחרי הציבור לצאת מהשאננות ולקום ולפעול למען רשימת 'יהדות התורה' וכמובן לצאת ולהצביע

כתבות נוספות בנושא:

בכיר ביהדות התורה: "אם נתניהו יחתום על עסקת טיעון - נחתור להצטרפות לממשלה"
ב'סמארט קליק' חנכו משרדים חדשים; הברנז'ה באה לברך • צפו
ש”ס ויהדות התורה: "יוקם מטה מאבק חוצה מפלגות להצלת המדינה היהודית"
הסיעות החרדיות: נקים מטה מאבק משותף נגד הכוונות ההרסניות של הממשלה

יום חמישי בערב, רח' יהודה הלוי 12, בני ברק. ניידת צבאית עוצרת בחריקה, 2 חיילים יורדים במהירות עם צו מעצר ונבלעים בבנין, מחפשים בחור ישיבה העונה לשם שלמה אלחנן ברקוביץ מספר זהות 0485685460.

בני ברק כמו בבני ברק, מבוגרי השכונה במרפסות. הנערים בחלונות, ומסה מרהיבה של ילדים מקיפה כמובן את הניידת בסקרנות אופיינית.

קרא עוד:

[postim]

משלא מצאו את מבוקשם, המשיכו לישיבת חכמי המתיבתא השוכנת ברח' רלב"ג, נכנסו להיכל הישיבה, הפסיקו את הריתחא של ה'שטייגען' בעיצומו של הסדר, הורו לכולם לרדת לחדר האוכל, ערכו ביקורת ומסדר תעודות זהות.

לאחר דקות ארוכות של מתח ודפיקות מהירות בלב, ירד שלמה אלחנן, השפיץ של ישיבת חכמי המתיבתא, חיוור כסיד ההיכל, עם תפילין מתחת לשחיו, וגמרא כרוכה עם מחברת חידושי תורה מלווה עם שני החיילים שהחזיקו בו חזק חזק והכניסו אותו לניידת.

הבחורים התחילו לצעוק בהיסטרייה, שאגו בקולי קולות, בחור מייבין אחד אמר תתקשרו לגפני, השני צעק בגרון ניחר תנסו להשיג את ליצמן דחוף דחוף…

טוב, זה כמובן לא קרה. אבל כמשל? זה מהר מאד עלול להתרחש.

♦ ♦ ♦

לא לא. לא באנו כאן לאיים על מישהו. אבל את הפעולה הזו שקראתם, הייתם צריכים לראות באמת, באמצעות מטה ההסברה של יהדות התורה. 6 מליון ש"ח מספיקים בהחלט לארגן הצגת קד"מ כזו.

האמת? משום מה, נראה שלמרות הסכנות האורבות לנו מייד אחרי הבחירות, השטח עדיין רדום וישנוני, מה שעלול לגרום לאחוזי הצבעה נמוכים ולנזק בלתי הפיך ח"ו לעתיד עולם התורה והישיבות.

נכון שסופסוף עלה לאוויר הקמפיין 'כולנו חרדים' שאמור להסביר לנו את חשיבות מצות ועשית ככל אשר יורוך, אבל עם כל הכבוד להוגי הקמפיין, תמונה של דופן אוטובוס אגד עדיין לא אמור להניע את האדישים והמתלבטים להבין את גודל הסכנה שבהסתה, אולי זה יצליח להביא כמה מכתבים נזעמים למערכות העיתונים שיגרמו לכמה קשישים בבני ברק לא לעלות על קווי אגד או לא לרכוש החודש חופשי חודשי כשמנהלי הקמפיין והמטות ימשיכו לערוך סיורים ברכבי שטח.

אגב, האם יש למישהו פתרון או תשובה להסתה? מדוע לא קמים ומנפצים את המיתוסים השקריים בתקשורת? מדוע לא מרכזים דוברים רהוטים שיעלו ויפריכו את הטענות השקריות, אחרי כל גלי ההסתה שחווינו בכאב בשנים האחרונות, עיין ערך פרשת עמנואל, היריקה בבית שמש, הדרת הנשים, ועוד.

עכשיו נזכרים בתשובה להסתה, האם מישהו באמת הולך לטפל בשאלה הבלתי נגמרת מדוע אין לנו דוברות מסודרת שיביאו אחת ולתמיד את הנתונים בסוגיות העומדות על הפרק ואת עמדת היהדות החרדית בתקשורת, האם יש אכן למישהו תוכנית או תשובה להסתה? אבל זהו כבר נושא לדיון בפני עצמו.

לעצם הענין, חשוב להעביר את המסרים, להבעיר את השטח ולתפוס את השיח הציבורי.

♦ ♦ ♦

איך עושים זאת?

לא נראה לנו שמודעות בעיתונות החרדית עם גופנים בצבעי כחול-אדום ישיגו אכן את התוצאה הראויה והמתבקשת. עם כל הכבוד וההערכה, את קוראי המודיע – יתד – המבשר לא צריכים לשכנע.

הגיע הזמן שראשי המפלגות ומערכת ההסברה יצאו מקיבעון הריבוע הנוסטלגי, צריך לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה, לזעזע את השטח, להסביר ל'עמך' העסוק בענייניו וטרדותיו היומיומיים, את המצפה לנו אחרי הבחירות, לא להסתפק עם קול-קורא ופסקי מרן למרות שזה אכן חשוב לקהל יעד מסוים ועיקרי.

עלינו לקחת מעולם השיווק והפרסום והקד"מ את שיטות הפעולה החדשים והעדכניים שיגרמו לסערה ויכבשו את כותרות היום והמחר.

להשתמש בפרסום גרילה.

הרעיון בסוג פרסום כזה הוא להביא לתודעה של הציבור ולעורר אותו בדרך שאיננה קונבנציונלית, באפס עלויות יחסית לשוק התקשורת, למקד דיון תקשורתי ["באז"] סביב הנושא או הדיון או המותג שבמקרה זו הוא הציבור החרדי וסכנותיו.

פרסום גרילה הוא מהלך שיווקי חריג אבל מעולה, כי הוא זה שיתפוס את קהל המטרה שלו, ויפתיע אותו במקום הרלוונטי, עם המסר הנוקב והבלתי ישיר, כשהוא עונה לצורך של קהל הצרכנים = הציבור החרדי שלא מודע לסכנת השאננות והאדישות.

המעלה היא שאי אפשר להתעלם ממנו, הוא תופס אותנו בהפתעה.

מה כן, פה נדרשת מנה הגונה של יצירתיות יוצאת דופן ושימוש ברעיונות מקוריים ועוצמתיים שאכן יגרמו לתת מודע לקלוט את המסר בצורה עמוקה וחזקה, ובעיקר משפיעה ובלתי-נשכחת.

לדוגמא, לאור הסקרים המתפרסמים בעיתונות החרדית כי פחד גיוס בני הישיבות היא זו המדאיגה את רוב הקהלים ביהדות החרדית. כאמור ניתן להציע להביא תהלוכת ג'יפים או משאיות צבאיות פתוחות עם חיילים דרוכים בנשקים שלופים (מחופשים כמובן) לריכוזים החרדיים, כשבתוכם יושבים בחורים אזוקים, והרמקול צועק מעליהם בקולי קולות עם בכיות מחרידות כל אוזן, אוי ווי גיוואלד!!! גיוואלד!!! לוקחים אותנו לצבא, אבא, אמאאאאא מה יהיה, מה נעשה !!! אוי לנו… איפה היינו ומה עשינו!!!! (אולי הירושלמים עוד ישתפו פעולה עם המיצג הזה בהתנדבות…).

לקינוח, אפשר גם לחלק צווי גיוס לכל העוברים ושבים…

כמובן שהדוגמא מעט קיצונית וחשוב לא לסטות מהטון המכובד של סיעה קדושה, אבל כפריצת דרך, הנה יש לכם מקפצה לרעיונות.

זה טוב לכל תחום וענין, ניקח את נושא מצוקת הדיור או תקצוב המוסדות, הישיבות והתתי"ם, ונחלק לכל ההורים מכתב שהחל מהיום לאור ביטול/קיצוץ בתקציבי הישיבות – החיידרים – והכוללים, יעלה החל מהחודש מחיר השכ"ל ב-800 ₪ נוספים עם טבלה של ס"ה לכל משפחה כפול מספר נפשות, התוצאה: תוספת חודשית של אלפי ₪ לחודש.

הזוגות הצעירים יקבלו מכתב על ביטול המענק לרכישת דירה בפריפריה. ועוד ועוד.

כשזה נוגע לכיס הפרטי ולילדו האישי, כל אחד יבין את אשר עליו לעשות !

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא אלך לבחירות

כל הכבוד
כל מילה בסלע !
ירבו כותבים כמוך בישראל

אכן כמו שאתה כותב בטורך, אקיים מצות ועשית ככל אשר יורוך ולכן לא אלך לבחירות כמו שאכן הורו קדושי וצדיקי הדורות ובראשם רשכבה"ג מסאטמר זי"ע שכיום מתחילים כולם לראות לאט לאט כמה הוא צדק בכל חזיונותיו!!!

אני מחכה ליום שהמטות יוציאו קריאה לציבור שילחו רעיונות. שיתנו מיילים/פקסים/טלפונים להציע רעיונות טובים ושיתחילו ליישם את אלו מתוכם שרלוונטיים..

מי שלא הולך כי כך רבותיו ציוו, אסור לו ללכת!
אבל הם מדברים על שאר האנשים שרבותיהם אמרו להם ללכת והם לא הולכים!!!
הם עוברים על "ועשית ככל אשר יורוך". ובדיוק בשביל דברים כאלא יש את הציווי "עשה לך רב"! לא בכדי שסאטמר ישכנעו את מי שלא סאטמר – לא ללכת לבחירות. וכן להפך, מי שלא סאטמר – שישכנע את סאטמר…
לא לכך זה נועד… "ועשית ככל אשר יורוך" לכל הצדדים, כל אחד ורבו! זה לא דיון!

הייתי בחתונה ביום ד' פרשת שמות, והיה שם ח"כ הרב מוזס, ואחד התבדח איתו על נושא הגיוס, ואמר לו "אין זה בדיחות כלל וכלל, רק אתמול (ליל יום ד') הגיע אלי טלפון בהול בשעה 3 בלילה, שהגיעו לעצור אברך שקיבל צו גיוס ולא התייצב, ואשתו היתה 10 ימים אחרי לידה, ובניסים ממש הצליח לעכב אותם לפחות עד הבוקר…
כ"כ סיפר שהיה בחור מויז'ניץ שעצרו אותו 18 שעות במעצר בגין שלא התייצב "כחוק", ואף אחרי שתדלניות, אמר מרן האדמו"ר מיוזניץ שליט"א, "מה שהכניסו בו ב-18 שנה הרסו עכשיו ב18 שעות
כך שאין הדבר כלל רק איום אלא הדברים כבר מתבצעים בפועל (כמעט).
ירא הציבור וישפוט

מאשר

מעניין איך הסטמרים נמצאים פה בכל כתבה שנוגעת לבחירות, ומעניין מה קדושי וצדיקי הדורות היו אומרים על הכתיבה האובססיבית הזאת באינטרנט.
אולי גם לא איכפת לכם ללכת בעצמכם לצבא, או לשלוח את ילדיכם לשם, אבל כאשר הסטמרים בארץ יקבלו צווי גיוס, מי יעזור להם????? כאשר היה דיון על השתתפות במוסדות המדינה היתה שאלה אחת, ואילו כאשר יש שאלה על נפשות רבות שעלולות ללכת לטמיון ה"י, ולהתפס על כרחם לנסיונות ומצבים קשים מגיהנם זו שאלה אחרת! והקרירות המופצת כאן בחסות סטמר היא היא אש הגיהנם מיסודו של עמלק!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture