דרעי: "בכוונתי להוביל הקמת מעין משמר לאומי, שאינו צבאי"

לאחר שהודיע כי הוא מתכנן לשנות את החברה החרדית, דרעי לא עוצר באדום וממשיך לפרט על התוכניות ביום שאחרי. הדברים נאמרו במהלך ועידת איחוד הצלה השלישית.

ועידת איחוד הצלה ה- 3 לרפואה דחופה נמשכת זה היום השני. לפני דקות אחדות היו אלו השר לשעבר אריה דרעי מראשי ש"ס והשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ שמצאו את עצמם על במה אחת ולמרות המתיחות בין המפלגות בעקבות קמפיין הבחירות.

קרא עוד:

[postim]

דרעי לחץ יד בחמימות לאהרונוביץ' ומיהר לציין בפתיחה שאין לו מתיחות עם השר לביטחון פנים על רקע פוליטי. "ראיתם שהתחבקנו, למרות שבחוץ יש הכרזות מלחמות. זה הכל בחוץ, אנו חברים וידידים טובים", אמר.

דרעי התייחס בדבריו לנושא השיוויון בנטל שעומד על סדר היום ואמר, "בני תורה הם סיירת מטכ"ל שלנו. החרדים שאינם בני הישיבות צריכים להשתתף בכל מה שאזרח לוקח חלק. במגזר החרדי צריכים להגיע להסכמות ואני מאמין שזה יגיע לאחר הבחירות.

לדברי דרעי הפתרון שבכוונתו להוביל הינו הקמת מעין משמר לאומי, שאינו צבאי, שמאחד כל מה שפועל למען הצלת חיים והגנת העורף. לדבריו של דרעי ארגון כדוגמת "איחוד הצלה", שעשייתו נעשית בהתנדבות, תוך שיתוף אוכלוסיות מגוונות, הינו הוכחה לעשייה שהינה לטובת כלל עם ישראל. אתם נותנים את הדוגמא".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו אני כבר בטוח לא בוחר שס

מר דרעי הנכבד . אל תציע כל מיני הצעות בפומבי לפני שאתה מתייעץ עם גדולי ראשי הישיבות . אתה שלוחו של מרן שליט"א , דבר בשמו אם הוא אכן הורה לך לפעול בנידון. .ואף על פי כן ,מחובתך להסב את תשומת ליבו של המנהיג הרוחני של ש"ס, שבדבר כ"כ מהותי ליהדות החרדית ,החילונים ששים למדיניות של הפרד ומשול ,כדי להחריב את היידישקייט ,בשיטת הסלמה .ולכן חייבים להיות מאוחדים ,כי בנפשינו הדבר !!!!!!!

כולם מחכים לפשרה שתבוא לסוק את החומה של היהדות החרדית, שעיני החילוניים עומדות לראות הכיצד בנינו מגודלים כנטיעים, עם עדינות וקדושה, שקועים בתורה ותפילה לעשות רצון אבינו שבשמים. בזמן שבניהם שקועים אי שם במאורות סמים ברחבי העולם. ליבם שותת מקנאה.
מכל השיוויון בנטל זועקת נהמת ליבם: אנו מקנאים בכם קנאת שאול! קנאת עמי הארצות לתלמידי החכמים שהיא קשה יותר מקנאת הגויים לישראל.
כשהיו מעט חברי כנסת, אם כל זה היהדות החרדית הצליחה לשמור על פטור גורף מצה"ל. היום כשיש כ"כ הרבה נציגים חרדיים ודתיים, אנו מבקשים דבר אחד: תלחמו בכל מחיר, אך כל פשרה – מעצת עמלק היא לקרר את האמבטיה!
הרב דרעי, כולנו מכבדים אותך על פועלך הרבים. אנא תמשיך לזכות את ישראל ולא חלילה להציע פשרות! כי לזה הם מחכים בכליון עיניים…
אפשר ללמוד מהערבים ימ"ש כלל ברזל במשא ומתן. בעשרות השנים האחרונות הם לא זזו מילימטר מדרישותיהם, ובינתים הם רק מקבלים עוד ועוד!!!
ק"ו במידת הקדושה, אם נתעקש – נקבל הכל. אם נתפשר נישאר בלי כלום!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו