צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

ליברמן משתלח: "ליצמן, הרצוג ושלח נותנים יד לטרוריסטית"

יו"ר 'ישראל ביתנו' תוקף את המפלגות החרדיות בעקבות הימנעותן מחתימה על הצעת החוק להדחתה של ח"כ חנין זועבי. בעבר פורסם כי במפלגות החרדיות החליטו לא לתת יד למהלכים מהסוג הזה, בעקבות שיתופי הפעולה השונים עם הח"כים הערבים

חברי הכנסת של המפלגות החרדיות, כמו גם ח"כים רבים מהאופוזיציה, מסרבים לחתום על הצעת החוק שתוביל להדחתה של חברת הכנסת חנין זועבי מהכנסת. יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, זועם על ההתנהלות המתוארת ומאשים: מדובר בתמיכה בטרוריסטית.

"המחבלת חנין זועבי נמצאת בכנסת ומקדמת טרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל רק בגלל שחברי כנסת מהמחנה הציוני, יש עתיד והמפלגות החרדיות, מסרבים לחתום על הצעתו של ח"כ עודד פורר להדיח אותה על פי חוק", כתב הבוקר ליברמן.

הוא הוסיף: "לא מצליח להבין למה יעקב ליצמן, יצחק הרצוג ועפר שלח נותנים יד לטרוריסטית הזו (זה בסדר תמר זנדברג, ממך אין לאף אחד ציפיות). הדבר היחיד הלא דמוקרטי שיש כאן זה מחבלת שיושבת בכנסת ופועלת נגד חיילי צה"ל. אני מבקש מכם להיכנס לאתר ולכתוב לכל הח"כים שמסרבים לחתום".

"מהלך פופוליסטי": החרדים נגד יוזמת ישראל ביתנו להדחת ח"כ זועבי

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן .
רק בגלל ההתנהגות שלך לפעמים נגד הציבור החרדי אנחנו נמנעים מסכסוך עם בני דודינו הערבים , כי הם המקל נגדך כשעולה לך הג'ננה ואתה חושש שהרוסים כבר נהיו ישראלים וחלילה יבחרו למפלגות וותיקות , אז אתה פוגע בחרדים ולנו אין ברירה להשתמש בערבים שיצביעו אתנו נגד הגחמות שלך.
אז תהיה אחראי ותתמוך בחרדים בענייני לומדי התורה והגיוס שהם מגיני העם והארץ.

ליברמן, קודם כל תדאג לחסל את כל החמ"ס אחר כך פוליטיקה. בסדר? העזיבה של חנין זועבי לא מביא שום פיתרון לא לעזה ולא לישראל. תודה.

כי אצל ליברמן מילה זו רק מילה!

ורק איווט חף מאינטרסים?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו