העצרת בת"א. צילום: David Cohen/Flash90

גזירת השוויון / דוד ברמן מחבר קו בין העצרת בת"א לגזירת החינוך בלונדון

שוויון זה ניסיון להתך את כל העולם לפס ייצור אחיד להנדס את האנושות נגד הטבע והבריאה, ויכול להיות מבוצע רק בדיקטטורה ואלימות בידי שלטון סובייטי בגצי ריכוזי מלמעלה, כי זה נוגד את הטבע והבריאה והצורך הטבעי של האנושות להצליח בכדי לשרוד

קו ישר מחבר בין הניסיון האנטישמי של ארגון השמאל 'שדולת הנשים' לאסור אירוע מופרד בת"א (שלשם שינוי בית שהמשפט זרק מכל המדרגות) לבין גזירת החינוך באנגליה, לשתיהם רוממות 'השוויון' בגרונם וחרב האנטישמיות בידם.

רובו ככולו של החלטות בג"ץ עם זה בענייני גיוס ועוד מדברים בשם הערך המוזר 'שוויון'.

בלי שיש שום חוקה בישראל המחייב שוויון, זו רק הפרשנות הפוליטית האישית של החונטה השמאלנית לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו שכאילו בגימטריה 'שוויון'.

חוק יסוד כבוד האדם שעבר ב-26 קולות מקריים בכנסת בידי חכי"ם ימנים שלא דמיינו בחלומות השחורים שבג"צ יהפוך חוק זה לשוויון קומוניסטי, וכחוקת על מעל לכל החוקים שעברו ברוב הרבה יותר גדול.

במבט שטחי ראשוני נשמע ששוויון זה דבר חיובי וטוב, אולם חייבים להתפקח ולצאת נגד עקרון זה בכל אמצעי פובליציסטי אפשרי. שוויון זה לא מוסרי. שוויון זה הדבר הכי אכזרי ולא סובלני שיש.

שוויון זה ניסיון להתך את כל העולם לפס ייצור אחיד להנדס את האנושות נגד הטבע והבריאה, ויכול להיות מבוצע רק בדיקטטורה ואלימות בידי שלטון סובייטי בגצי ריכוזי מלמעלה, כי זה נוגד את הטבע והבריאה והצורך הטבעי של האנושות להצליח בכדי לשרוד.

גברים אינן נשים. משפחה גרעינית היא הדרך הכי שפוייה ובריאה לגידול האנושות. העשירים אינם אשמים שיש עניים. ויהודי אינו ערבי או גויי. אין שוויון בטבע ולא יהיה כל עוד יהיו 2 בני אדם עלי אדמות. שוויון קיים רק כשהכל הרוס ומוחרב, כי המחנה המשותף הנמוך הוא – אפס.

שוויון זו פילוסופיית ההתאבדות, להוריד את כל ההגנות והמוסריות הנדרשים בכדי להצליח ולהתגונן מכל הפוגעים בנו, ביטחונית, כלכלית, ומשפחתית דמוגראפית, ולבטל הכל בשם עיקרון כה אגואיסטי וקנאי – שוויון.

יש בלבול מכוון בין לפגוע בשני – ובין להיות שווה אליו. פגיעה ואפליה כשהם אך ורק מתוקף הרצון לפגוע ולהפלות אכן פסולים לחלוטין. אולם זה שאני לא שווה אליו או צריך להתגונן מפגיעה בי אינו יכול להיות בשום אופן סיבה לטענה.

ואגלה לכם סוד גלוי, גם בחברות הכי שמאלניות אין שוויון. ברוסיה לא הייתה שוויון, תמיד בתוהו ובוהו ששויון מייצרת האנרכיה והשחיתות חוגגת. כנ"ל בבג"ץ ובכל הארגונים השמאלנים. הם משתמשים במנטרה הזו בכדי להסית את אלו שמרגישים למטה נגד המוצלחים ככלי לרכוב על גבם לשלטון לחגוג הם.

הקומוניזם שזה שמאל קיצוני רצח כמאה מיליון בני אדם בברית המועצות ובסין, זו אידיאולוגיה מסוכנת וחסרת מעצורים, והכי חמור המעטפת הצבועה שלה שהיא כאילו מגינה ועוזרת 'לחלשים'.

חבל שאין מוזיאונים נגד הקומוניזם, כמו שיש מוזיאונים נגד הנאציזם. בכל מוזיאון נגד הנאציזם מסבירים את הטירוף של גזענות, כך במוזיאון נגד קומוניזם היו מסבירים את הטירוף שבשוויון. האמת היא באמצע, לא אפליה ולא שוויון.

אני יותר לא רוצה לשמוע אפילו את ח"כ אייכלר או סמוטרי'ץ דורשים שוויון לחרדים, מתנחלים, או לכל קבוצה אחרת, כי עצם העלאת העיקרון שוויון כערך חיובי בסופו של דבר פוגעת בנו. שישתמשו במילים כמו להפסיק אפליה, קיפוח וכדומה, ולא באידיאולוגיה הבזוייה והמסוכנת שוויון.

הערך האמוני האמיתי שצריך להציב מול סכנת השוויון האתאיסטי זה – העצמה. ערכים נגדיים משלימים הם שחובות אדם יותר חשובים מזכויות אדם. שמרנות ולא מתירנות, חיי אדם במרכז ולא נהנתנות האדם. תקווה מול ייאוש. חיים מול התאבדות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ר' דוד כל מילה בסלע!!!!

נכון מאוד. שוויון זו קטסטרופה שמאלנית.

אבל זה העיקרון שלהם. אין להם בשביל מה לחיות.
אתה מדבר על משפחה?
החילוניים יודעים ש"בתל אביב הצעירים כבר לא מתחתנים בכלל"….

מגיע ללונדון כזה גזירה החינוך שם על הפנים יש שם אפליות רציניות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו