Olivier Fitoussi/FLASH90

בנט יזכר בהיסטוריה כנבל הגדול בתולדות המדינה / דוד ברמן

בנט אולי יתהדר בתואר ראש ממשלה, אבל זה יהיה תואר קלון וגנאי • פוליטית בוודאי הוא יהיה לגמרי גמור, לא ישאר לו חצי מנדט. איש לא יקנה ממנו מכונית משומשת יותר ולא יאמין לרבע מילה שלו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ברגע הכי קריטי, כשיכלו להחזיר את בגץ לגודלו הטבעי, בנט-שקד-סער סובבו סכין בגב היהודים, ולא יהיה יהיה גוזמה להגיד, שהחילה כעת הספירה לאחור של קיום מדינת ישראל.

כי כל בעיותיה של המדינה, בטחונית, אזרחית-יהודית, גלומים בשערוריית בגץ. חבורה שמאלנית קיצונית שלא נבחרת, חטפה את סמכויותיה בברוטליות, תוך מניעת כל תיקון באמצעות הליכת אימים תמידית על הדרג הפוליטי המעט שנשאר, באמצעות מוחזקי גרון כמנדלבליט, שאין לו ברירה אלא לשתף פעולה מלא עם החונטה, להאשים את ביבי בתיקים הזויים. הם האסון של המדינה בכל התחומים.

המצב הביטחוני בכי רע, חיים פה על ניסים גלויים מהפוגה להפוגה מסבב לסבב, ואם לא יורידו את הכבלים המשפטיים סופנו מר. זה הבעיה הגדולה שמונע את צה"ל לעשות את העבודה כמו שצריך, בלי הקשי בגג, ובלי בגץ ובלי בצלם. כי צבא משותק לעולם לא ינצח.

ומבחינה פנימית, כבר ככה מסתננים ורפורמים אוכלים את יהדותה של מדינה, הורסים כל חלקה טובה מבפנים, כעת תהליך זה יואץ עשרות מונים, מדינת כל אזרחיה פשוט בפתח, ותפורר את המדינה מבפנים לחלוטין. אם תושבי המדינה לא יהודים במסה קריטית, זה הסוף. אין שום שום סיבה להילחם בשכונה מטורפת זו אם לא כי מדובר במדינה יהודית. ולשם חותרים כל ארגוני ההתבוללות הללו.

הרפורמים מאז ומתמיד היו אנטי ציונים חריפים, וכל עניינם בשנים האחרונות במדינה הוא אך ורק לתכלית הנ"ל. וכמובן על מסתנני אפריקה לא צריך להרחיב.

ואני כבר לא מדבר על הציבור החרדי ועולם תורה, שעם קלגס כמו ליברמן על השיבר, צופה לנו חורבן גדול. ולא יהיה שום בגץ ושום שמגץ "שיגן על המיעוט" אדרבה הם חושבים בדיוק כמוהו, רק בשפה מעונבת, ולא כפרובוסלבי גס רוח עם שפת המזבלות שלו. אבל היינה הך.

אבל בנט-שקד-סער יקירי, הסוף כבר כתוב מראש: זה יגמר רע מאוד, ומפח נפש קשה מנשוא. אתם כעת באופוריה, מרחפים בדמיונות, אבל במציאות הקשה לא תצליחו להזיז מהדק בלי אישור השמאל, ומי מדבר להרתיע את הטרוריסטים מכל העולם ומתוך ישראל עם מפלגה ערבית בממשלה, ומפלגות שונאי עמם ועצמם כמו מרץ ועבודה. זה יתפוצץ לעם בפרצוף יום יום דקה דקה עד שלא תוכלו יותר. איזה חכם הרואה את הנולד.

וגם בלי לדעת מה יעלה בגורל הממשלה הזו, כמה זמן היא תחזיק מעמד, מה יהיו ביצועיה, בנט ישאר שרוף בציבור היהודי לעולמי ועד, ויכנס כדף שחור בהיסטוריה היהודית, כמי שמכר פשוט את נפשו. בנט אולי יתהדר בתואר ראש ממשלה, אבל זה יהיה תואר קלון וגנאי, פוליטית בוודאי הוא יהיה לגמרי גמור, לא ישאר לו חצי מנדט. איש לא יקנה ממנו מכונית משומשת יותר ולא יאמין לרבע מילה שלו.

הוא רואה רק את הטווח הקצר, מסתנוור, ועיוור על איך העתיד יראה ויזכור אותו. האיש פשוט מתאבד בעיניים פקוחות, בשביל כבוד ותואר מדומה.

ושקד וסער, אפילו תואר ריק וחלול לא. בנט הערמומי, הסחטן והנבל הגדול בתולדות המדינה עם 6 מנדטים מקבל תואר רה"מ, תופס בשביל כך טרמפ על גבכם, וישתמש ויזרק כמו שעשה בבית היהודי. אבל אתם תשארו סתם פיסקה אפלה ושחורה, כסתם עוד כמה ליטרים של נפט, שסייעו לשרוף את המדינה הזו מבפנים ומבחוץ.

ההיסטוריה לא תסלח לכם. אתם עושים את טעות חייכם אין לאף אדם שפוי צל צילו של ספק שעוד תצטערו אליה רבות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל מילה בסלע !!
הם מתאבדים שיעיים.
הסוף המר ידוע מראש כבר עכשיו

נכון
וגם אתה!

הסתכלו נא בבבואת האדם הנשקף לכם למעלה בתמונה. כל כולו מקרין זחיחות ונוכלות. ישראלי בתפארתו.
כתבתם שהוא ישתמש בחבריו כ'השתמש וזרוק'. ידידים, הקב"ה משתמש בחדל אישים זה כדי להלקות בו את הדור, והוא שם רועה עיוור ומסנוור בראש העדר, אחר כך ייזרק לפח הזבל של ההיסטוריה, שם ימצא שכנים וותיקים כמו פפרקורן ואבן בורגס ומנוולים נוספים שנשטפו במרזב הביוב של הדורות.
עברנו אינקוויזיציה, עברנו את סטאלין ועברנו את היטלר, נעבור גם מגלומן מטורף זה ושלום על ישראל… כנראה שזהו השלב האחרון לפני בוא הגאולה, ויצר המינות של הציונות שנוצרה בידי ישראל, צריכה אף היא להתבטל במו ידיו של ישראל בטרם תזרח אור הגאולה ועלו לציון מושיעים.

וביבי, בטח, ייזכר בתולדות המדינה כ"ישר כמו סרגל", כ"לא חושב על עצמו כלל ועיקר", "כאדם שיודע לטפח יחסים טובים עם הסביבה שלו", וכ"לעולם לא שומר טינה בליבו על איש"…

בנט, פשוט, תלמיד טוב שלו. זה הכל. עם קצת שינויי אופי. – יותר נוטה לקחת סיכונים: כך עשה בביזנס (והצליח), וכך עושה בפוליטיקה…

נראה לי סמוטריץ הוא הנבל הראשי כאן
הוא יורה לכל הכיוונים אבל הוא מתבצר בעמדתו בלי גמישות כאילו רק הוא צודק
ילדון שצריך להתבגר דחוף
במיוחד יורה לעבר השותפים הטבעיים שלו
מי שנתן לו את הנצחון המוזר הזה זה חרדים תמימים שנפלו בפח שלו ועכשיו מרגיש על גג העולם
כמה חרטה שהצביעו לו….

…'זה הגדול קטן יהיה וייקרא שמו בישראל: "נפתלי בנדיט"…!

הידד, מר זרודינסקי!
יש רק הבדל אחד קטן בין שניהם:
נתניהו הומלך על ידי ציבור העומד מאחוריו, לפי שהם חשים שהוא מממש את חזונם, ואלו בנט הוכתר על ידי התקשורת ועל ידי… עצמו. ודורך ברגל גסה על הציבור היהודי במדינה.
מי עומד בקואליציית השינוי? רפורמים, ערבים, רוסים, מסתננים ומה לא… אלמלא נערכו בחירות לפי לאום יהודי, מזמן היה פה שני שליש יהודי לעומת שליש נוכרי רפורמי ושמאלני.. וגם ככה הוא לא ניצח כלל, אלא רק מנצל בציניות מדהימה ומקוממת נישה פוליטית בכדי להפוך בכוח לראש ממשלה על העם, דבר שלא קרה בכל שנות המדינה… תשנא את נתניהו כמה שתרצה, אבל איזו השוואה יש כאן בכלל?!

הצדיק בסדום והחכם בבית המשוגעים.
כה לחי להרב זרודינסקי יוסף.

אכן, המילה "נבל" היא הכי הולמת את בנט. נבל ברשות התורה- אפרופו הכיפה המיזערית שלו… התמונה למעלה בה ניראה בנט- אומרת את הכל. אדם נפוח, אגו נפוח, שרוצה לבלוע את הכל! רוצה לשים על ראשו את הכתר (ראש ממשלת ישראל)- מבלי להיות ראוי לו… בשביל כבו- הוא ימכור את נשמתו לשטן..

אני לא מבין את ההתנפלות על בנט.
מדוע כשנתניה הקים את קואליציה עם לפיד+בנט+ליברמן – זה לא נחשב שמאל, וכן כשנתניהו הקים את הממשלה עם גנץ ועם מפלגת העבודה זה עדיין נחשב לממשלת ימין. רק אם בנט ממשיך את דרכו – זה נחשב שמאל?!
לדעתי, לא יחלוף הרבה זמן עד שהדתיים ירוצו אל הממשלה של בנט, ולו על מנת להעיף את ליברמן, ויש להניח שמרבית ח"כי הליכוד בלי נתניהו ימצאו די מהר את דרכם לקואליציה. כך שלבסוף יתברר שלא מדובר בממשלת שמאל, אלא בממשלת ימין נטולת נתניהו, שמעולם לא היה ימין ואף לא נתן לימין לשלוט.
– קצת סבלנות והכל יהיה בסדר.

ל-דוד
לא שביבי מושלם, אכלנו גם ממנו מספיק, אבל יש הבדל גדול, ביבי הקים קודם ממשלה עם כל שותפיו מימין שהיו רוב מוצק בממשלה, ואז הכניס גם מפלגה שמאלנית שהיו במיעוט.
כאן בנט, שאמור להיות הימין של הימין עוד יותר מביבי ומקים ממשלה שרובה הגדול שמאל, ושמאל הכי קיצוני וערבים !
אין לזה אח ורע בתולדות המדינה, וכמובן בתולדות ממשלות הליכוד.
בנט התגלא כפי מאה שמאלני מביבי, שתמיד בנט טען ותקף שהוא לא "מספיק ימין" ח ח ח

רק זבל אטרסנט, אגואיסט יכתוב ככה.
בנט לא חייב לכם דבר וחצי דבר.

חבורת חולי נפש
מאבדים עצמם לדעת
וגם אתם שיורדים על ביבי
בסופו של דבר הוא נבחר עם רבע כנסת לא כן כל הנבלות הללו
רשעים ארורים

והטיפש הטמבל והמפגר הגדול בני גנץ שחלם להיות ראש הממשלה לקחו ממנו את הכל ובקושי השאירו לו הנוכלים האלו את תיק הבטחון והוא עוד חושב לשתף אתם פעולה יא חתיכת טומטום ופסיכי כן הידד רק לא ביבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture