Abed Rahim Khatib/ Flash90

עשרות מתפרעים על הגדר; צה"ל תקף חולייה חשודה

כלי טיס של צה״ל תקף מחבלים שהתקרבו בתנועה חשודה לעבר הגדר בדרום רצועת עזה והניחו חפץ חשוד בסמוך אליה. עשרות מפגינים באזור הגבול הימי בצפון רצועת עזה נושאים דגלי פלסטין והבעירו צמיגים. הרמטכ"ל: "נמשיך לפעול כדי למנוע פגיעה בתושבים"

כלי טיס של צה״ל תקף מחבלים שהתקרבו בתנועה חשודה לעבר הגדר בדרום רצועת עזה והניחו חפץ חשוד בסמוך אליה, כך נמסר מדובר צה"ל.

בתוך כך התחדשו אחר הצהריים ההפגנות באזור הגבול הימי בצפון רצועת עזה כשמפגינים פלסטיניים התקהלו על חוף הים. מקצתם נשאו דגלי פלסטין והבעירו צמיגים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי כוחות צה"ל ירו גז מדמיע באזור העימותים וכי כמה צעירים נפגעו גם מירי.

מוקדם יותר היום רימון המחובר לבלון אותר בין היישוב רעים לאורים על כביש 234 במועצת אשכול. הבלון אותר במהלך סיור שגרתי של כוחות ביטחון באזור, כשאליו מחובר חפץ חשוד. לאחר שהורד הבלון, הבחינו כי מדובר ברימון נצור. השוטרים פעלו לבידוד הזירה, והוא טופל על ידי חבלן משטרתי.

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, הגיב להפרחת הבלון ואמר כי "טרור הבלונים ממשיך, עם אמצעי חבלה שנועדו להעצים את עוצמת הפגיעה. הבלון עם המטען אותר בסיור שגרתי של אנשי הביטחון שלנו בשדה בוטנים. מחר אמורים לקצור, והטרקטור היה יכול לעלות על המטען".

"אני מצפה מקובעי המדיניות לא לגלות מדיניות הכלה כלפי הטרור המתעצם על יישובינו. יש להפסיק את הטרור מידית ולא לאפשר בשום אופן שהאיום מסכן החיים יהפוך לשגרת חיינו. אני מודה לצוות הביטחון של אשכול שאיתר את מטען החבלה בזמן ומנע אסון", הוסיף ירקוני.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט התייחס הערב למצב ברצועת עזה, בטקס ההתייחדות לחללי חטיבת הצנחנים ואמר כי "בחודשים האחרונים התייצב צה"ל מול ארגון הטרור חמאס, המבקש להגיע להישגים באמצעות טרור ואלימות, ולפגוע באורח החיים התקין של יישובי הדרום. אנחנו נמשיך לפעול באופן נחוש כדי למנוע פגיעה בתושבים, בביטחון ובתחושת הביטחון".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כי הנה כחמר ביד היוצר,ברצותו מרחיב וברצותו מקצר כן אנחנו בידך חסד נוצר.
לברית הבט ואל תפן ליצר

מגיע להם למה כי הם מיתפרעים מה נראה לכם האום שמום שניתן להם לפרוץ? אתם הייתם עושים אותו פעולה אפילו יותר . תיתביישו אום שמום

הסתר אסתיר פני ביום ההוא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו