"ידהים את העולם"; דיווח: נתניהו יחשוף בנאומו מידע חדש על איראן

בלשכת ראש הממשלה ממשיכים להיערך לקראת נאומו בעצרת הכללית של האו"ם ביום חמישי. מקורביו: הנאום יעסוק באיראן והוא צפוי להיות "מדהים, מאוד מעניין, עם מידע חדש שייחשף ויותיר רושם עז בעולם כולו"

נמשכת ההיערכות לקראת נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעצרת האו"ם ביום חמישי השבוע. מקורבי נתניהו אמרו ל'ידיעות אחרונות' כי הנאום יעסוק באיראן והוא צפוי להיות "מדהים, מאוד מעניין, עם מידע חדש שייחשף ויותיר רושם עז בעולם כולו".

עוד דווח כי לשכת ראש הממשלה קיבלה פניות מיותר מ-30 מדינות שמנהיגיהן רוצים להיפגש עם נתניהו. רובם יידחו עקב הלו"ז הצפוף שלו.

דיונים בין ארה"ב לישראל: נתניהו יסייע לטראמפ לנהל את הישיבה על איראן


כזכור, אמש דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי לסייע לנשיא דונלד טראמפ לנהל את ישיבת מועצת הביטחון של האו"ם, המתוכננת ליום רביעי הקרוב וצפויה לדון בהגברת הלחץ על איראן, לגנות את תוקפנותה באזור ולדון בהשלכות הפרישה מההסכם הגרעין.

נתניהו יצא במוצאי החג (שני בערב) לעצרת האו"ם השנתית בניו יורק ועל פי לוח הזמנים המתוכנן כרגע נתניהו ינאם בפני העצרת ביום חמישי בלילה (שעון ישראל). ביום רביעי ייפגש נתניהו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לפגישה שתוכננה מראש. באותו יום (רביעי) טראמפ ינהל את ישיבת מועצת הביטחון של האו"ם שתעסוק בהטלת עיצומים חדשים על איראן ובמשלחת האמריקנית לאו"ם ובמשלחת הישראלית נבחנת בימים אלו אפשרות זו.

על פי 'ישראל היום' ההכנות לביקור נתניהו כללו לא מעט תיאומים הלכתיים, נתניהו יגיע לניו יורק ביום שלישי בשבוע שבו יהודים מחוץ לישראל חוגגים כ"יום טוב שני של גלויות" ומעיקר הדין כתושב ישראל אינו מחיוב לשמור יום זה. גורמים שהיו מעורבים בהכנת הביקור אמרו כי הדבר נבדק ואושר על ידי רבנים וגם בעבר ראשי ממשלה טסו במועדים אלה. נתניהו ימריא לישראל מיד בצאת השבת על מנת לנחות בארץ לפני כניסת חג שמחת תורה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלכתית הוא חייב לשמור יום טוב שני

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו