צילום אילוסטרציה: פלאש 90

הותר לפרסום: נעצרו המחבלים שביצעו את הפיגוע בעפרה; אחד מהם חוסל

לאחר שעות ארוכות של דיווחים פלסטינים, שב"כ מתיר לפרסום באופן רשמי כי הלילה נעצרו חשודים בביצוע פיגוע הירי בצומת עופרה ביום ראשון האחרון. אחד המחבלים נורה ונהרג לאחר שניסה להימלט ממעצר תוך כדי פגיעה בחיילים


בוידאו: תיעוד הפיגוע

לאחר שעות ארוכות של דיווחים פלסטינים, שב"כ מתיר לפרסום באופן רשמי כי הלילה, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של כל זרועות הביטחון, נעצרו חשודים בביצוע פיגוע הירי בצומת עופרה בו נפצעו שבעה אזרחים ישראלים, ותינוק אשר נשאה ברחמה אחת הפצועות, נפטר בביה״ח שלושה ימים לאחר הפיגוע.

בנוסף, בעת נסיון מעצרו של חשוד בביצוע הפיגוע, צאלח עומר צאלח ברגותי, בן 29, תושב הכפר כובר שבבנימין, ניסה החשוד להמלט תוך נסיון לפגוע בכוחות. הוא נורה ונהרג.

העצורים הועברו לחקירת שב״כ.

"שירות הביטחון הכללי יחד עם צה״ל ומשטרת ישראל, ימשיכו לפעול בנחישות נגד מבצעי פיגועים והמסייעים להם ולשמירה על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה", נמסר.

בגיל 3 ימים: הפעוט שיולד לאחר הפיגוע הובא למנוחות • תיעוד דומע

כזכור, אחה"צ נפטר התינוק שנולד לאמו ביום ראשון לאחר שנפצעה קשה בפיגוע הירי בצומת עפרה.

רק הבוקר לאחר שמצבה התייצב והשתפר ראתה האם, שירה איש רן, את בנה לראשונה, כך סיפר סב התינוק ואביה של שירה, חיים סילברשטיין. כאמור, לדאבון לב, התינוק שנולד קודם זמנו נפטר. בהודעה שהוציאו בבית החולים שערי צדק, שם אושפזו התינוק ואמו, נכתב: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, 4 ימים לאחר הפיגוע למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפחות הוא לא חי יום אחד יותר מהתינוק המסכן הזה שרצח בדם קר. ימ'ש

מחריד!!!!!
ממש מטווח אפס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו