ניסיון הדריסה בשומרון: שלושה לקו בחרדה, החשוד נפצע בינוני

כלי רכב פלסטיני שהגיע מכיוון שכם ניסה לדרוס מספר אזרחים ולוחמים שאבטחו את הטרמפיאדה בכיכר החטיבה המרחבית "שומרון". הכוח במקום הגיב בירי ונטרל את החשוד. במקום מטופלים שלושה נפגעי חרדה

דובר צה"ל מסר כי חשוד פלסטיני ניסה לדרוס אזרחים הבוקר (רביעי) בכיכר החטיבה המרחבית "שומרון". מחקירה ראשונית עולה כי מחבל הגיע ברכב מכיוון העיר שכם וניסה לדרוס אזרחים וחיילים שאבטחו טרמפיאדה. הנהג הפלסטיני החשוד נורה ונפצע באורח קל-בינוני. עוד דווח כי לא היו נפגעים בתקרית. הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

בתיעוד השניות הראשונות שלאחר הפיגוע נשמע האזרח שצילם קורא לחיילים לירות במחבל. "תן בו, תן בו ברשע", הוא נשמע צועק. בטרמפיאדה שבה אירע ניסיון הדריסה מוצבים חיילי חטיבת "כפיר". הנהג החשוד נורה ברגלו ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר בתגובה לניסיון הדריסה בטרמפיאדה: "אובדן ההרתעה הבטחונית על ידי ממשלת ישראל, והיעדר התקצוב המינימלי הנדרש על ידי צה"ל לאבטחת היישובים ומרכיבי הביטחון, מזמינים פיגועים. ניצלנו היום בנס מעוד פיגוע רצחני שהיה יכול להיגמר אחרת. יש לנו שלושה נפגעי חרדה שמטופלים, וחיילים גיבורים שהגיבו כמו שצריך ומנעו פיגוע רצחני".

"אבל אנחנו לא יכולים לסמוך על הנס", הוסיף דגן. "אנחנו נילחם בכל הכח על ביטחון התושבים שלנו, גם במלחמה עיקשת בטרור וגם בהבאת מרכיבי ביטחון כמו שצריך. לא נוותר לאף אחד, כולל לא לממשלה הלאומית שלנו, כי האהבה והכבוד שיש לנו לממשלה הזו לא יסיחו את דעתנו מאחריותנו הראשונית לדאוג לביטחון הבסיסי של חצי מיליון תושבים ביהודה ושומרון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולל יהודה ושומרון ובקעת הירדן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו