במוצ"ש תמשך העליה ההמונית לקברו של רבי גרשון מקיטוב זיע"א

לרגל ההילולא שחל בשבת קודש כ"ה אדר א' • אלפים זרמו החל מאמש בקור ובגשם • לבקשת האלפים שלא הצליחו לפקוד את הציון עקב מזג האויר הסוער סודרה תחבורה חינם גם במוצש"ק מירושלים ע"י אגודת ישועות בקיטוב בשיתוף מועצת בתי העלמין היהודיים.

לקראת ההילולא קדישא של הרה"ק רבי אברהם גרשון מקיטוב זיע"א תלמידו וגיסו של אור שבעת הימים הבעל שם טוב הקדוש זיע"א ביום כ"ה אייר שחל השנה בשבת קודש, הגיעו אלפי ישראל מכל רחבי הארץ לפקוד את הציון הקדוש במרומי הר הזיתים, למרות מזג האויר הסוער, להעתיר בתפלות לישועת הכלל והפרט ולהיוושע בפקודת ישועה ורחמים בציון הקדוש שהפך בשנים לתל תלפיות לאחר סיפורי ישועות על טבעיים שנתפרסמו בשנים האחרונות בכח התפילה בציון הקדוש.

עשרות אוטבוסים הועמדו לרשות המוני המתפללים להסיע את הציבור חינם אין כסף. אוהלי תפילה והכנסת אורחים ביד רחבה, ואמצעי חימום מיוחדים עקב מזג האויר הקריר, נבנו בסמוך לציון הקדוש על מנת לקלוט את אלפי המתפללים שהגיעו מכל אתר ואתר. כמו כן הושלם בניית וסלילת דרכי הגישה לציון בהפרדה מלאה כראוי למקום קדוש ונורא זה.

לבקשת האלפים שלא הצליחו לפקוד את הציון הקדוש, עקב מזג האויר הסוער, סודרה תחבורה בחינם גם למוצש"ק, החל מהשעה 20:00 עד השעה 11:30 בלילה.

מסלול הנסיעה מרח' מלכי ישראל (מול ישיבת רוז'ין) לאורך התחנות: ירמיהו, בר אילן, שמואל הנביא, ככר זוועהיל להר הזיתים.

בהיות הציון הקדוש, הציון היחיד בירושלים מבין כל ציוני תלמידי הבעל שם טוב הקדוש זיע"א, על כן בברכת והוראת גדולי וצדיקי הדור שליט"א נכנס לעובי הקורה העסקן הנמרץ הרה"ח רבי נחמיה הויזמן שליט"א יו"ר אגודת ישועות בקיטוב, להציל את המקום הקדוש מההזנחה המשוועת ולשפץ ולשקם את הציון הקדוש וכן את ציוני בני משפחתו וכן לדאוג למען רווחת רבבות העולים לתפלה ותחנונים על הציון בכל השנה ובפרט ביום ההילולא קדישא.

אגודת ישועות בקיטוב מבקשים להודות להרב הלל הורביץ הי"ו יו"ר מועצת בתי העלמין היהודיים על כל פעלו לחידוש ושיקום הר הזיתים, ודאגתו המיוחדת במסירות ונאמנות לציון רבינו הקדוש זי"ע.

להזכרת שמכם במעמד התפילה ע"י גדולי וצדיקי הדור שליט"א, אשר יזכירו כל שם ושם במתינות, על התורמים והמסייעים להנצחת מורשתו הכבירה של רבינו זי"ע, ניתן להצטרף במוקד הטלפוני "ישועות בקיטוב": 05271-966-22  ניתן גם באמצעות קהילות קוד 10115 ונדרים פלוס קוד 6000123  – ישועות בקיטוב, וכבר הבתטאו צדיקי הדור, שכל התורמים והמסייעים יראו ישועות במעל לדרך הטבע, ורבינו הקדוש זי"ע יפעל בשמים עד לישועה.

שמו המלא לתפילה לאזכרה ולהדלקת נר הרה"ק רבי אברהם גרשון בן רבי אפרים זיע"א

זכותו הגדול יעמוד לנו ולכל ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יאומן, הייתי שם אתמול בלילה בשעה 12, היה קור וגשם מטורף, והיו שם אז לפחות 200 אנשים.
צלחת המרק בהכנסת אורחים ממש חימם את הלב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו