צילום: פלאש 90

סמוטריץ VS חיות: העימות בבג"ץ בין חבר הכנסת לנשיאה

בדיון בערעורים על החלטות ועדת הבחירות המרכזית לפסול רשימות ומועמדים פרץ עימות בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. חיות: "בכנסת יש קריאות ביניים וזה מקובל, אצלנו זה לא נהוג". סמוטריץ': "מבקש לא לזלזל בנו"

במהלך הדיון הסוער שהתקיים היום בבית המשפט העליון, על בקשת סיעות 'העבודה' ו'מרצ', לפסול את הד"ר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר מלהתמודד בבחירות לכנסת, התפתח עימות בין חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שנכח בדיון לבין נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

במהלך הדיון יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', צעק על נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, ואמר: "תכבדי את הכנסת. תכבדו אותנו. אל תזלזלו בנו. האמירה שלך 'זו לא כנסת' היא אמירה פוגענית".

חיות השיבה: "‏אף אחד לא זלזל. בכנסת מקובל להעיר הערות ביניים. כאן זה אסור. חבל שאתה לא מבין לבד משהו שהיה מובן מאוד. כנראה יש לכך סיבה".

ח"כ סתיו שפיר וח"כ עיסאווי פריג' התפרצו אף הם לדיון, והשופטים השיבו: "לא תהיה כאן אנרכיה, נחצו כאן קווים שמעולם לא נחצו".

בשלב זה הצטרף השופט פוגלמן לנשיאה חיות, "אין פה אנרכיה, אתם יוצרים פה דברים שלא היו מעולם. הפוליטיקאים לא ידברו כאן".

לאחר הדיון התייחס סמוטריץ לדברים ואמר, "צריך להיות כאן כדי לראות את הזלזול וההתנשאות המגעילה של השופטים על חברי הכנסת שנוכחים כאן בדיון. משני צידי המתרס. הם פשוט בזים לנו ולמה שאנחנו מייצגים. כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם גאוותנים ואפם גבוה למעלה למעלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו