תחנת המשטרה בבני ברק, הערב

שוב אלימות משטרתית: אישה נאזקה באלימות לאחר חציית כביש בב"ב

בתיעוד שהופץ הערב נראה מעצר אלים של אישה בבני ברק, לאחר שחצתה כביש שלא במעבר חצייה. עד ראייה: "הייתה שם אלימות בלי סיבה". המשטרה: "ביקשו ממנה להזדהות והיא דחפה ובעטה". בעיריית ב"ב החליטו לבטל את אירוע עם המשטרה

שוב תיעוד של אלימות משטרתית חריגה ומזעזעת: בתיעוד שהופץ הערב נראה מעצר אלים של אישה בבני ברק, לאחר שחצתה כביש שלא במעבר חצייה. האישה הוחזקה בכוח על ידי מספר שוטרים ושוטרות, כשהיא זועקת. לאחר מכן היא נאזקה תוך כדי אלימות. בנוסף, מתיעוד נוסף שהתפרסם מזירת האירוע עולה כי למקום הגיעו מספר רב של ניידות משטרה.

עד ראייה צוטט ב'חדשות 13' כי, "ניסיתי לדבר עם השוטרת אמרתי לה 'את רואה שהיא לא בסדר, בואי ננסה להרגיע את הסיטואציה, תתנו לה דוח ותשחררו', אבל השוטרת גררה אותה באלימות, תפסה אותה והידקה לה את האזיקים על הידיים. הייתה שם אלימות בלי סיבה, דחפו שם אנשים. זו מראה של ההסתה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי, "לפני זמן קצר, שוטרים שהיו בפעילות אכיפת תנועה בבני ברק והבחינו בהולכת רגל בת 42, שחוצה כביש סואן שלא במעבר חציה, ביקשו ממנה להזדהות ואולם זו סירבה להזדהות. השוטרים ביקשו מהולכת הרגל להזדהות אולם היא התנגדה להוראת השוטרים, דחפה ובעטה בשוטרת. החשודה עוכבה לתחנת המשטרה ובהמשך שוחררה".

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין ומספר נציגים נוספים בעירייה הגיעו באופן מיידי לתחנת המשטרה והביאו לשחירור האישה. "מייד כששמעתי יצאתי לתחנת המשטרה ועמדתי על כך שישחררו באופן מיידי", אמר רובינשטיין לאחר מכן. ראש העיר הוסיף כי, "אני מצפה שהעניין ייבדק לעומק ושיפיקו לקחים על מנת שלא ניתקל באירוע דומה".

גם חבר הכנסת ועורך הדין משה ארבל מש"ס הגיע לתחנת המשטרה ופעל מול גורמי המשטרה הרלוונטים. "מרגע היוודע דבר מעצרה של הבחורה הייתי בקשר עם נציגנו בעיריית בני ברק, יעקב זכריהו, שפעל ללא ליאות עד לשחרורה", אמר הערב ארבל ל'חדשות JDN' והוסיף כי, "כמו כן פניתי לשר ארדן שבודק את הנושא. התנהלות המשטרה בלתי הגיונית וחייבת להיבדק היטב".

בעקבות האירוע, הוחלט לבטל אירוע הרמת כוסית שתוכנן למחר עם נציגי המשטרה וכן לבטל ביקורים של ראשי המרחב בבתי גדולי ישראל. בכירים בעיריית בני ברק אמרו הערב בשיחה עם 'חדשות JDN' כי, "יש בנינו אימון ואנחנו פועלים יד ביד, פתאום התפרצות שכזה מעלה תהיות קשות. אנחנו מצפים להברות ותשובות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדובר בעבריינים עם מדים עם התנהגות ברוטלית ומחפירה
שהתנכלו לנערה הנראית כבת 15

נראה לי שכל מי שרואה מישהוא ולא משנה את דתו או מינו שאינו חוצה במעבר חציה.
להתקשר מייד ל100 למשטרה ללא הפסקה לדווח.
לא להפסיק עד שתבוא ניידת.
זה לא הטרדה. זה חוקי ואזרחות טובה

כל הכבוד לכל נציגי העולם החרדי. אתם עשיתם מצווה גדולה לשחרור האשה האנוסה והחפה מפשע שכל מה שעשתה חצתה כביש שלא במעבר חצייה אוי אוי אוי אפשר לחשוב.
משטרה מטופשת. שוטרים מסוכנים לציבור ואי יעילות ושוטרנות יתר. זה לא דמוקרטיה. זה לגמריי דיקטטורה.

מצמרר מזעזע לבכות פשוט לבכות

כל הזמן זה ככה

משטר פשע

שוטרים אידיוטים

בושה וחרפה למשטרת ישראל שמעסיקה עבריינים אלימים ורשעים

הרגעים האחרונים של שלטון הרשע
שלטון של הס"מ ופולינתא דיליה
אלו פרפורי גסיסה אחרונים של רוע בהתגלמתו
רגנים לפני ההתגלות האמיתית עם תום 70 שנית שלטון ערב רב מושחת ורקוב

התפלל לשלומה של מלכות וכו

מענין אם שדולת הנשים מקימה על זה קול זעקה או שרק הופעות זה פגיעה

לא ייאמן שיש כאלה אנשים שחיים איתנו פה במדינה ואף אחד לא מנסה לעצור אותם מכל מעשי הפשע שהם עושים
פשוט מזעזע

השוטרים האלו פשוטים במדים

דעה אחרת: האישה לא מילאה אחר הוראות השוטרים ולכן נאזקה. לא הייתה שום אלימות שוטרים, ואם מישהו היה פה אלים זו האישה. הספורט הלאומי הזה של לבקר את המשטרה אינו במקום כי המשימה שלהם ממש לא פשוטה. אם נפסיק להישמע להוראות שוטרים אנו מקדמים אנרכיה. הישמעו להוראות ולא יצטרכו לאזוק אף אחד. מאוד פשוט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו