Hadas Parush/Flash90

ליברמן באולטימטום: "אם גנץ ונתניהו לא יקבלו החלטה נכונה, נתמוך בצד השני"

יו"ר ישראל ביתנו הודיע: "אני מתכוון לפנות לשניהם ולבקש פגישה השבוע, גנץ צריך לקבל את מתווה הנשיא כולל הנבצרות ונתניהו צריך להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו". על היוזמה לבחירה ישירה: "אי אפשר לשנות תוך כדי המשחק את החוקים"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הציג הערב אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ במטרה לפתור את הפלונטר הפוליטי: "גנץ צריך לקבל את מתווה הנשיא כולל הנבצרות ונתניהו צריך להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו", כלשונו. לדבריו, "מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו בישראל ביתנו נסיק את המסקנות. מי שיקבל החלטה לא נכונה – אנחנו נתמוך בצד השני".

"אני מתכוון לפנות לשניהם ולבקש פגישה השבוע", אמר ליברמן בראיון ל'חדשות 12'. "יש פה החלטה אחת של גנץ: לקבל את מתווה הנשיא עם כל הפסיקים והנבצרות והחלטה של נתניהו להיפרד ולהיכנס לממשלת 65. תגבשו קווי יסוד, תגבשו תקציב". עוד הוסיף: "הדבר הכי חשוב מבחינת מדינת ישראל כרגע זה למנוע בחירות סיבוב שלישי ולהקים ממשלת אחדות. אני מאמין ששני האישים הם גם אחראיים וגם רוצים בטובתה של מדינת ישראל".

ליברמן הבהיר כי לא יתמוך כרגע ביוזמה לבחירה ישירה לראשות הממשלה, "זה רציני מדי ואי אפשר לעשות את זה בשלוף. אי אפשר לשנות תוך כדי המשחק את כל החוקים. זה יחכה לקדנציה הבאה, לכנסת הבאה. אנחנו מהתחלה אמרנו שאנחנו לא הולכים על שום דבר שנוי במחלוקת בתקופת מעבר. עם כל האהבה שלי לחוק הבחירה הישירה, הוא דורש הרבה מאוד עבודה והשלמה. כרגע אין שום סיכוי שנתמוך בחוק הזה ולא בחוק אחר".

על פי דיווח ב'חדשות 12', בכחול לבן מעריכים שגנץ יקבל את מתווה ליברמן, שבו יצריך להסכים למתווה הנשיא (רוטציה ויציאה לנבצרות של נתניהו), למרות התנגדות שותפיו להנהגת המפלגה. מנגד, גורמים בליכוד הגיבו ואמרו שנתניהו לא יוכל לוותר על גוש הימין ומסבירים: "זו התאבדות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבר'ה.. אתם לא מתפעלים מהבגרות של האיש הזה?! הוא לוקח את כל הממשלה על כתפיים שלו ומשחק איתם משחקים של ילדים בגילאי 4…
ליברמן תקשיב אין עליך… תעבירו חוק שההצבעה יכולה להתבצע גם לילדים מגיל 3 ותראה איך ליברמן הופך להיות ראש ממשלה.

תפסיק כבר לשחק אותה האיש האחראי זה שהמצב היום נגרר לפלונטר רציני שכזה הוא מחוסר האחריות שלך ורק שלך העם ישראל ובתוכו הימין לא נישכח ונסלח לך לעולמים על כול השנים שנתמכת בנו רק דבר חשוב שלא תישכח שהחיים הם בומרנג אחד גדול ויבוא יום וניראה אותך עם טיבי ועודה מחוץ לפוליטיקה הישראלית

ליברמן שב בצד אתה מפריע

רק דבר אחד הוא שכח שהוא בעצמו יוריד קצת את האגו, שרק בשביל זה הכל תקוע, ואח"כ יבא ויציע לביבי להיכנע.

ואני אומר שליברמן צריך להפרד מהארץ הקדושה.
ולחבור למפלגות קומינסטיות.
שמתנגדות לפוטין המשיחסט

זה שגרם לאזרחי ישראל ללכת פעמיים לבחירות מנסה לקחת אותנו פעם שלישית לבחירות , אבל הפעם הוא רוצה שיאשימו אחרים , נמאס לו להיות אשם בפעם נוספת בחירות.
אם הוא לא מפסיק וממשיך לדבר (רק מדבר)נגד הציבור החרדי הוא יגיע למצב שיתחנן שהחרדים יסכימו לצרף אותו לממשלה הבאה .
אבל כולם יודעים שהוא רק מדבר כי רוצה להיות במשבצת האנטי חרדי, שלא כ"כ מנוצל היום, זה לא יעזור לו , בבחירות הבאות הוא לא יעבור את אחוז החסימה ויתמודד בבית עם הרסן שקנה לעצמו.

מר לברמן השקרן והזגזגן מחכה כאילו .והוא יודע שנתנייהו לא יילך בלי השותפים האמתיים שלו והם החרדים . לכן הוא מאיים . למעשה 100% שהוא הולך עם הערבים והשמאל . הבוגד המטורלל מעדיף ערבים תומכי שהידים ושונאי יהודים מאשר חרדים . כל זה רק הצדקה להצדיק את מעשיו . אנו מראש ידענו שמתוך שנאתו לנתנייהו הוא יבגוד בימין . וזו האמת אין לנו שום ציפיה ממנו .. הוא בגד בבוחריו ובניבחריו .. הוא גם יילך עם הערבים הם האחים שלו האמתיים . איש שמן ומגעיל . שונא חרדים

בפרוח רשעים כמו עשב ויציצו כל פועלי און להשמדם עדי עד

חצוף. למה מי אתה, לא ממליץ על אף אחד,ותוקע את כל המדינה, ועוד מכתיב מה לעשות, לפחות תשב בשקט.

ליברמן. לך תעשה חמוצים. אתה חושב לנהל את העניינים ולא הולך לך. מסכן. גנץ, גם מבין שלא כדאי לנהל איתך כלום.

דווקא אני אוהב את ליברמן.
לדעתי הוא (ואירן) סימן מובהק שהגאולה ממש בפתח. הקב"ה מקשה את ליבו והופך את דעותיו בדיוק כמו שהיה עם פרעה.
לכן תתכוננו לגאולה, תעשו תשובה, תרבו בחסד ותקבעו עיתים לתורה, כדי שנזכה לגאולה השנה.

דוברמן:הזהרו-משייח שקר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו