צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תל אביב: נער בן 14 נהרג בתאונה כשרכב על קורקינט חשמלי

נער חרדי נהרג כשרכב על קוקינט חשמלי בדרך משה דיין בתל אביב. חובשים שהגיעו לזירת התאונה החלו בביצוע פעולות החייאה ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים שם נקבע מותו. חובש שהיה בזירה: "הנער שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה"

נער חרדי בן 14 נהרג אחר הצהריים (רביעי) כשרכב על קוקינט חשמלי בדרך משה דיין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירת התאונה החלו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בנער שהיה במצב אנוש ופינו אותו לבית החולים תל השומר שם נקבע מותו.

ממד"א נמסר: "בשעה 16:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על נער שנפגע ממשאית, ככל הנראה במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי, בדרך משה דיין בתל אביב". עוד אמרו כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לנער כבן 14 במצב קשה ומבצעים פעולות החייאה בנער כבן 14". בהמשך עדכנו כי הנער פונה לבי"ח תל השומר נער כבן 14 במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובשי רפואת חירום על אופנועי מד"א שלמה לוי ויוסף נהון, סיפרו: "הנער שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה. תוך כדי שאנחנו נלחמים על חייו, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו אנוש".

אך כאמור, למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הנער.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזה משנה חרדי או חילוני או וכו
מה הזיגענות הזו
חיבים להיתעורר רבותי מספיק עם הקינאה והשינאה משיח בפתח

מרבה שלום מרבה חיים
אכן גאולת ישראל בפתח
ואנו …..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו