ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז"ל מחשובי חסידי גור

המנוח הרה''ח רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז''ל היה מנאמניו הגדולים של כ''ק האדמו''ר מגור שליט''א, במשך שנים רבות הוא שימש כבעל תפילה בחסידות, וכשליחו למען מוסדות החסידות בעיר ערד, לאחר מחלה ממושכת הוא השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא בשנת ה-66 לחייו

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז"ל אשר היה מחשובי חסידי גור ומנאמניו הגדולים של כ"ק האדמו"ר שליט"א זאת לאחר יסורים קשים וממושכים והוא בשנת השישים ושש לחייו.

המנוח, הרב החסיד רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז"ל היה ניכר כבר מאז שנות נערותו ביראת השמים שלו ובזכרונו המיוחד שזכר את כל מה שלמד, בטישים של אדמור"י בית גור הוא היה מסתופף ומקשיב לכל מילה היוצאת מפיהם.

קשר עז היה למנוח עם כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א, כשהוא זוכה לחביבות מיוחדת מצידו של האדמו"ר, הוא כונה בחסידות בשם 'איבער שמועסע'ר' שכן הוא היה חוזר על השמוסע'ן של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א אותם היה אומר במעמדות ובטישים שערך בחסידות, זכרונו המופלא הפך לשם דבר.

הרב החסיד רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז"ל שימש גם כבעל תפילה דגול בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות בירושלים, כמו כן הוא היה ממנהלי השמחות בחצר הקודש כשהוא זוכה לאמון מיוחד מצידו של האדמו"ר, במשך שנים הוא פעל בשליחות האדמו"ר שליט"א להחזיק ולסייע למוסדות החסידות בעיר ערד.

בשנים האחרונות סבל המנוח הרב החסיד רבי אברהם מרדכי בורנשטיין ז"ל מיסורים קשים ומרים אך הוא קבלם בעוז ובגבורה, את כל מכריו הוא חיזק באמונה תמימה בבורא כל העולמים ועודד את רוחם גם במצבים לא קלים, מצבו ידע עליות ומורדות, במהלך הלילה האחרון מצבו היתדרדר עד שהשיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

המנוח עומד בתווך (עם הכובע) ומאזין לדברי האדמו"ר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו