זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

פיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה: גבר כבן 35 נפטר מפצעיו – האירוע נמצא בחקירת שב"כ

הגבר נדקר בצומת סגולה בפתח תקווה ומשם פונה לביה"ח בלינסון ונפטר מפצעיו. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע בצומת סגולה. החשד הראשוני של המשטרה הוא שמדובר באירוע על רקע לאומני, והוא נמצא תחת חקירה של השב"כ

גבר בשנות השלושים וחמש לחייו נדקר היום (רביעי) למוות בצומת סגולה שבפתח תקווה על ידי פלסטיני תושב שכם. הפצוע סבל מפצעי דקירה קשים בפלג גופו העליון, חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו מחוסר הכרה לבית החולים בילינסון שבעיר ושם נקבע מותו. החשד הראשוני של המשטרה הוא שמדובר באירוע על רקע לאומני, והוא נמצא תחת חקירה של השב"כ.

מהמשטרה נמסר כי: "מממצאי החקירה עולה כי החשוד תושב שכם בן 46 המחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את הקורבן בסכין ולאחר מכן נע לעבר הצומת. כוח משטרה שהיה סמוך לצומת עצר את החשוד ומצא על גופו את הסכין. ממצאי החקירה מעלים חשד למניע לאומני".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע בצומת סגולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 35 מחוסר הכרה".

עד ראייה שהגיע למקום לאחר הדקירה אמר ל'וואלה' כי הוא הבחין שאזרח שנקלע לזירה "רודף אחרי הדוקר עם אלה וצועק 'מחבל, מחבל'. הוא הצליח לפגוע בו ברגל ובדיוק המשטרה הגיעה".

פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

מדוברות המשטרה (שרון) נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר שנפצע מדקירות בצומת סגולה בפ"ת. החשוד בדקירה נעצר, נסיבות נבדקות".

יצוין כי הרקע לאירוע טרם ברור והוא נמצא כעת בבדיקה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואז הגיע משטרה הכוונה שהוא לא יכל יותר לעשות לו כלום…

מזעזע איך התקשורת מחליקה בדינות מוות של יהודי יהודי

תפשו את הרוצח, ומה עכשיו יהרסו לו את הבית בשכם?
נפש תחת נפש! הרוצח חייב מיתה!

ימך שימו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו