Yonatan Sindel/Flash90

"נזהרתי מאוד לשמור על הכללים": ‏חבר הכנסת משה אבוטבול נמצא חיובי לקורונה

‏חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס נדבק בקורונה: "בבדיקה הבוקר נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה, למרות ש-8 חודשים נזהרתי מאוד לשמור על הכללים וההנחיות. ברוך ה׳ אני מרגיש מצוין ואני מודה לכל המברכים והמתפללים להחלמתי בעז״ה. משרד הבריאות יערוך חקירה אפידמיולוגית כמקובל"

‏חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס נדבק בקורונה: "בבדיקה הבוקר נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה, למרות ש-8 חודשים נזהרתי מאוד לשמור על הכללים וההנחיות. ברוך ה׳ אני מרגיש מצוין ואני מודה לכל המברכים והמתפללים להחלמתי בעז״ה. משרד הבריאות יערוך חקירה אפידמיולוגית כמקובל. מכאן אני ממשיך לקרוא לכולם להמשיך לשמור על ההנחיות. חג שמח".

מהכנסת נמסר כי "היום (5/10) עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה חכ משה אבוטבול – נמצא חיובי לנגיף הקורונה.
היום האחרון בו שהה במשכן – יום רביעי 30/9. הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך כתבה בטוויטר כי "שוחחתי כעת עם ח"כ משה אבוטבול, שמחתי לשמוע ממנו שהוא מתחזק ומרגיש טוב יותר. איחלתי לו מעומק ליבי רפואה שלימה והחלמה מהירה ושישוב לאיתנו במהרה".

כזכור, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אובחן היום (ראשון) כחולה בנגיף הקורונה. מטעמו נמסר כי הוא סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב וייכנס לבידוד כנדרש. "הבוקר היה לי חום, עשיתי בדיקה והתוצאה הגיעה", כתב עודה. "כל מי שהייתי איתם בקשר צריכים להישמע להנחיות. אני אכנס לבידוד. אני מבקש מכולם להתייחס ברצינות לנגיף", אמר.

השרה להגנת הסביבה, חברת הכנסת גילה גמליאל, הודיעה במוצאי שבת בציוץ בטוויטר כי נמצאה חיובית לקורונה. בהודעה שכתבה נאמר: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל", כתבה השרה גמליאל בציוץ בטוויטר.

גמליאל מהליכוד היא השרה רביעית שנדבקה בקורונה בממשלת ישראל. הראשון היה ח"כ יעקב ליצמן, שנדבק עוד כשהיה שר הבריאות. השר השני שנדבק היה השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ ממפלגת הבית היהודי. לפני כחודש הודיעה גם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה כי נדבקה בנגיף הקורונה. השלושה כבר החלימו. גם הח"כים משה ארבל, ינון אזולאי, סמי אבו שחאדה וגדי יברקן חלו בנגיף.

ב'ישראל היום' דווח כי עד כה נדרשו להיכנס לבידוד מאז פרוץ משבר הקורונה 31 ח"כים שנפגשו עם שרים או ח"כים שנדבקו בקורונה או שנפגשו עם אורחים שביקרו בכנסת או מחוצה לה. נוסף על השרים והח"כים שחלו בקורונה, נדבקו גם 42 עובדים של הכנסת, ובהם עוזרים פרלמנטריים של הח"כים, עובדי מנהלה במחלקות שונות של הכנסת וכמה מאבטחים במשמר הכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו